نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۴

معرفی مانیتور مخصوص بازی CHG90 توسط سامسونگ در ایفا 2017

سامسونگ در جریان کنفرانس خود در ایفا 2017، مانیتور گیمینگ ۴۹ اینچی و فوق عریض CHG90 را معرفی کرد. 

کنفرانس سامسونگ در جریان ایفا 2017 در حال برگزاری است و شما می‌توانید پوشش کامل این رویداد را در سایت زومیت بخوانید. در جریان این رویداد، سامسونگ اقدام به معرفی یک مانیتور مخصوص بازی خمیده کرد که CHG90 نام دارد. این مانیتور ۴۹ اینچی و QLED، فوق عریض و نسبت تصویر آن ۳۲ به ۹ است. 

طبق اعلام سامسونگ، در حالی که زمان پاسخ‌گویی تصویر مانیتور‌های خمیده گیمینگ بین ۴ تا ۶ میلی‌ثانیه است، زمان پاسخ‌گویی مانیتور CHG90 تنها ۱ میلی ثانیه است! همچنین ریفرش ریت این مانیتور هم ۱۴۴ هرتز است و به لطف همین مشخصات هم سامسونگ این محصول را بهترین مانیتور گیمینگ دنیا می‌داند. این شرکت همچنین در حال همکاری با استودیو‌های دایس و گوست گیمز الکترونیک آرتز است تا تصاویر HDR را به بهترین شکل ممکن روی مانیتور جدید خود نمایش دهد. از طرفی دیگر بازی‌های جدید استودیو‌های دایس و گوست گیمز یعنی Star Wars Battlefront 2 و Need for Speed: Payback، قرار است با بهره‌گیری از فناوری HDR، با کیفیتی عالی روی این مانیتور اجرا شوند. 

سامسونگ همچنین اعلام کرده که دارندگان کارت‌های گرافیکی انویدیا هم می‌توانند تصاویر HDR را به بهترین شکل ممکن روی این مانیتور تجربه کنند. در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، قیمت مانیتور ال جی، مانیتور گیمینگ بنکیو، مانیتور Asus، اچ پی، دل و مانیتور ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده