نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

MSI لپ تاپ های مخصوص بازی GE63 Raider و GE73 Raider را عرضه کرد

کمپانی MSI اخیرا دو لپ تاپ مخصوص بازی GE73 Raider و GE63 Raider را عرضه کرده که صفحه نمایشی ۱۲۰ هرتزی دارند. 

MSI یکی از شرکت‌هایی است که فعالیت زیادی در زمینه ساخت لپ‌تاپ‌ها و محصولات مخصوص بازی دارد و اخیرا هم دو لپ تاپ گیمینگ GE73 Raider و GE63 Raider را عرضه کرده است. هر دوی این لپ‌تاپ‌ها صفحه‌نمایشی ۱۲۰ هرتزی با زمان پاسخ‌گویی پایین دارند. 

به طور دقیق‌تر، لپ تاپ GE63 صفحه‌نمایشی ۱۵.۶ اینچی با ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز و زمان پاسخ‌گویی ۳ میلی‌ثانیه‌ای دارد. لپ تاپ GE73 هم ریفرش ریتی مشابه مدل دیگر دارد، اما سایز و زمان پاسخ‌گویی صفحه‌نمایش آن به ترتیب ۱۷ اینچ و ۵ میلی‌ثانیه هستند. MSI مدتی است که برای ارائه یک تجربه صوتی عالی در لپ‌تاپ‌هایش، با شرکت Dynaudio همکاری می‌کند و از این‌رو دو لپ‌تاپ جدید این شرکت هم به اسپیکر‌هایی عالی مجهز خواهند بود که کیفیت صدای بالایی ارائه می‌دهند. 

از حیث فنی، هر دوی این لپ‌تاپ‌ها به پردازنده Core i7 از نسل کبی لیک مجهز هستند و تا ۳۲ گیگابایت رم و کارت‌های گرافیکی GTX 1050 ،GTX 1060 و GTX 1070 را پشتیبانی می‌کنند. MSI همچنین یک سیستم خنک‌کننده جدید برای این محصول در نظر گرفته که طبق اعلام سازنده، تا ۲۰ درصد بهتر از سیستم‌های قبلی عمل می‌کند. علاوه بر این سه هیت پایپ نیز برای پردازنده گرافیکی در نظر گرفته شده است تا حرارت آن به بهترین شکل ممکن منتقل شود. 

 در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاههای عرضهکنندهی آنها در بخش لپتاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده