// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

کمپانی Dell مانیتور منحنی ۳۴ اینچی Alienware را معرفی کرد

در جریان نمایشگاه PAX West کمپانی Dell مانیتور گیمینگ منحنی و ۳۴ اینچی Alienware را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار سخت افزار، کمپانی Dell در جریان نمایشگاه Pax West جدیدترین مانیتور و لپ تاپ گیمینگ خود را معرفی کرد. مانیتور منحنی ۳۴ اینچی خانواده Alienware در دو مدل مختلف برای کاربران در نظر گرفته شده است. نکته‌ی جالب این است که این مانیتور، اولین مانیتور Alienware به حساب می‌آید.

اولین مدل AW3418DW است و ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد و دومین مدل AW3418HW نام دارد و ۱۲۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. ظاهرا تفاوت اصلی این دو مدل در پنل آن‌ها است. اولین مدل، دارای پنلی با رزولوشن WQHD و دومین مدل دارای پنل WFHD است و هر دو مانیتور از تکنولوژی Nvidia G-Sync پشتیبانی می‌کنند. این تکنولوژی به کاربر اجازه می‌دهد تا گرافیک بازی خود را روان‌تر از قبل مشاهده کند. همچنین هر دو مدل ذکر شده، از میدان دید گسترده‌ای برخوردار هستند.

از دیگر تفاوت‌های AW3418DW و AW3418HW می‌توان به نرخ نوسازی (Refresh Rate) آن‌ها اشاره کرد. در AW3418DW شاهد نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و چهار میلی‌ثانیه زمان پاسخ‌دهی هستیم. همچنین نسبت صفحه‌نمایش این مدل ۲۱ به ۹ بوده و این محصول دارای قاب نازکی است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی از سیستم چند مانیتوره استفاده کنید. این در حالی است که مدل AW3418HW دارای نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز و چهار میلی‌ثانیه زمان پاسخ‌دهی است.

لپتاپ Isnpiron 15 7000

در ادامه، کمپانی دل سری جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ Inspiron را برای گیمرها معرفی کرد. لپتاپ The Inspiron 15 7000 gaming دارای صفحه‌نمایش IPS با ویژگی ضدتابش است و از رزولوشن 4K بهره می‌برد. از نظر سخت‌افزاری، این محصول دارای کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060 با ۶ گیگابایت حافظه است و از نسل هفتم پردازنده Intel Core i7 چهار هسته‌ای برای این لپ‌تاپ استفاده شده است.

از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به عمر باتری ۷ الی ۹ ساعته‌ی آن اشاره کرد و در مدت زمان یک ساعت می‌توانید آن را تا ۸۰ درصد شارژ کنید. از نظر خنک‌کننده نیز لپ‌تاپ Inspiron 15 7000 دارای دو فن خنک‌کننده است و از دو درایو حافظه، با امکان نصب SSD، در ساختار حافظه‌ی آن استفاده شده است. علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) این لپ‌تاپ را با قیمت ۱۰۰۰ دلار (۱۴۵۰ دلار با تنظیمات خروجی 4K) در آمریکا خریداری کنند.

در کنار این موارد، کمپانی دل کیس گیمینگ جدیدی را نیز معرفی کرد. این دسکتاپ به راحتی می‌تواند برنامه‌های واقعیت مجازی را اجرا کند، قیمت آن از ۶۰۰ دلار شروع می‌شود و دارای پردازنده‌های رایزن است. علاقه‌مندان می‌توانند این کیس را در ماه سپتامبر با قیمت پایه ۶۵۰ دلار خریداری کنند. اگر نیاز به اجرای بی‌نقص برنامه‌های واقعیت مجازی دارید، باید ۱۰۰۰ دلار برای نسخه قدرتمندتر این کیس هزینه کنید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور ال جی، مانیتور BenQ، مانیتور ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده