نویسنده: رضا اکبری
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۰

ایسوس از مادربردهای جدید خود پرده برداشت؛ معرفی Prime X399 و یک ROG جدید

کمپانی ایسوس مادربرد‌های ROG Zenith Extreme و Prime X399-A را معرفی کرد که برای پردازنده‌های AMD Threadripper ساخته شده‌اند.

کمپانی Asus به زودی دو مادربرد جدید خود را عرضه خواهد کرد؛ یکی از سری ROG و دیگری Prime X399 که هر دو مخصوص پردازنده‌های AMD Threadripper هستند. هر دو‌ی این مادربورد‌ها دارای سوکت TR4 هستند که برای استفاده‌های سنگین، علاقه‌‌مندان به بازی و مشتریان میان دسته‌ای مناسب هستند.

هر دو‌ی این مادربرد‌ها، یعنی ROG Zenith Extreme و Prime X399-A دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • چهار عدد اسلات PCIe x16
  • اورکلاکینگ هوشمند با یک کلید (One-touch intelligent overclocking)
  • کنترل بهبودیافته سیستم خنک‌کننده
  • اتصالات پیشرفته
  • LEDهای RGB

ROG Zenith Extreme

ROG Zenith Extreme

ASUS Prime X399-A 

X399-A

ایسوس درباره مادربرد‌های X399 توضیحاتی داده است:

این مادربرد‌ها برای کاربری‌های سنگین، علاقه‌مندان به بازی و خریداران قطعات حرفه‌ای ساخته و طراحی شده است که ساخت آنها محصول تجربیات به دست‌آمده در طول دهه‌ها فعالیت در این زمینه بوده تا اکنون مادربرد‌هایی با تکنولوژی‌های کاملا بهینه‌سازی‌شده در تمامی جهات عرضه شود.
تمامی مادربرد‌های X399 ما دارای کلید اورکلاک هوشمند One-touch هستند. این مادربرد‌ها دارای قابلیت‌هایی از جمله کنترل خنک‌کننده‌ بهینه‌شده، اتصال پیشرفته و نور‌های RGB است که هرکدام از مدل‌های آن دارای تفاوت‌های خاصی نیز هستند. مادربرد ROG Zenith Extreme فصل جدیدی از پردازنده‌های AMD Threadripper‌ را‌ آغاز کرده که با آمادگی برای استفاده از خنک‌کننده‌های آبی و کارت شبکه‌های 10Gbps روی این مادربرد همراه شده است. بعد از این‌ها نوبت به Prime X399-A می‌رسد که پرچمدار قدرتمند و حرفه‌ای مادربرد‌های جدید ایسوس است.

مادربرد‌های ROG Zenith Extreme و Prime X399-A در تاریخ ۱۹ مرداد عرضه خواهند شد، اما همچنان قیمت آنها مشخص نیست.


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده