نویسنده: رضا اکبری
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵

رم EVO Spear DDR4 شرکت Geil اواسط مرداد عرضه می‌شود

شرکت GEIL از ساخت رم جدید خود با نام EVO Spear خبر داد که با مادربردهای AMD و چیپست X299 سازگاری کامل دارد و احتمالا از نظر قیمتی جزو حافظه‌های میان رده به حساب خواهد آمد.

غرفه GEIL در نمایشگاه Computex امسال، پر از ماژول‌های حافظه با طراحی منحصر به فرد و ابعاد و اشکال مختلف بود که همگی برای پشتیبانی از پردازنده جدید AMD یعنی Ryzen بهینه سازی شده بودند. در بین آنها رم‌هایی با طراحی ساده‌تری مثل EVO Spear DDR4 هم دیده می‌شدند. چیزی که EVO Spear را از بقیه جدا می‌کرد، شکل خاص و ال ای دی‌های پر زرق و برق موجود استفاده شده روی این رم نبود، بلکه دقت در طراحی کاربردی و اندازه و ارتفاع آن بود که آن را از بقیه متمایز می‌ساخت. EVO Spear از ابعاد کاملا استاندارد یک حافظه DDR4 استفاده می‌کند، چیزی که برای کسانی که سیستم‌هایی با هیت سینک‌های بزرگ اسمبل می‌کنند و نگران کبود جا یا تهویه حرارت در کیس خود هستند، باعث خوشحالی است.

GEIL EVO

مانند بقیه رم‌های جدید تولیدی شرکت Geil، EVO Spear از Ryzen پشتیبانی می‌کند و با تمامی مادربرد‌های AM4 سازگاری دارد اما علاوه بر اینها Geil تضمین می‌کند که سری جدید رم‌هایش حتی با مادربرد‌های چیپست X299 و سری ۲۰۰ اینتل به طور کامل همخوانی دارد. Geil سری جدید ماژول‌های رم خود را با سرعت 2133 مگاهرتز تا حداکثر میزان 3466 مگاهرتز در کیت‌های تک کاناله، دو کاناله و چهار کاناله عرضه می‌کند.

GEIL

به خاطر ظاهر ساده تر Evo Spear نسبت به کیت‌های دیگر رم گیل، با اینکه هنوز قیمتی برای این رم تعیین نشده اما بدون شک مقرون به صرفه‌ترین محصول این سری خواهد بود که با کیفیت مناسب و شکل استاندارد خود، نظر تعدادی زیادی از کاربران میان رده بازار را به خودش جلب می‌کند.

به گفته Geil، این حافظه در اواسط مرداد ماه به بازار عرضه می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده