نویسنده: رضا اکبری
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵

خنک کننده گیگابایت Aorus ATC 700 به زودی عرضه خواهد شد

گیگابایت به زودی خنک کننده پردازنده جدید خود را با نام Aorus ATC700 همراه با ویژگی‌های فنی خوبی عرضه خواهد کرد.

اوایل سال میلادی شرکت گیگابایت اولین خنک کننده حرفه‌ای پردازنده خود از خانواده Aorus را که یک خنک کننده هوایی بود با نام Xtreme Gaming XTC700  به بازار عرضه کرد. بعد از استقبال خوب و گذشتن پنج ماه، حالا این شرکت از جدیدترین خنک کننده خود از این خانواده یعنی Gigabyte Aorus ATC700 رونمایی کرده است.

این خنک کننده چند ماه قبل برای اولین بار در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان معرفی شد اما حالا با نزدیک شدن به تاریخ عرضه آن، اطلاعات و تصاویر بیش‌تری از آن ارائه شده است. استفاده از طراحی پروانه‌های ۱۲۰ میلیمتری برای این خنک کننده، سه لوله مسی ضخیم ۱۰ میلیمتری و یک سطح تماما آلمینیومی که برای جذب حرارت در آن به‌کار رفته، نشان دهنده قدرت بالای خنک کنندگی این محصول جدید است.

aorus

ATC700 از ظاهر زیبایی نیز برخوردار است. قاب محافظ دور پروانه‌های خنک کننده شکل شکیلی به آن داده است و امکان شخصی‌سازی نور این فن هم ویژگی‌ای است که باعث می‌شود تا خنک‌کننده ظاهر زیبایی به کیس شما بدهد. 

هر دو پروانه این خنک کننده ۱۲۰ میلیمتری استاندارد با چهار پین هستند که سرعت چرخشی بین ۵۰۰ تا ۱۷۰۰ RPM دارند و به گفته شرکت گیگابایت می‌توانند تا میزان ۱۴ تا ۵۳ CFM هوا را به گردش در‌آورند.

با همه اینها گیگابایت هنوز قیمت فروش یا تاریخ عرضه دقیقی برای این محصول مشخص نکرده است و گفته که این فن به‌زودی عرضه خواهد شد.


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده