// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

کمپانی Be Quiet خنک کننده مایع جدید خود را معرفی کرد

Be Quiet، تولیدکننده‌ قطعات جانبی پی‌سی، از جدیدترین خنک‌کننده‌ی پردازنده خود با نام Silent Loop 360 رونمایی کرد.

با معرفی پلتفرم‌های X299 اینتل و TR4 (تردریپر) ای‌ ام‌ دی، تعداد هسته‌ها در پردازنده‌های سیستم‌های خانگی به طرز چشم‌گیری افزایش یافته است. این موضوع به این معنا است که نیاز به خنک‌کننده برای اورکلاکرها افزایش خواهد یافت. به همین منظور، کمپانی آلمانی Be Quiet خنک‌کننده‌ی مایع جدیدی را با نام Silent Loop 360 عرضه کرده است.

تعداد هسته‌ی بیشتر با سرعت و فرکانس بالاتر کامپیوتر، انرژی بیشتری مصرف کرده و گرمای بیشتری نسبت به سایر پردازنده‌ها تولید می‌کند. نیاز به خنک‌کننده در سیستم‌های بالارده در حال افزایش است و همین موضوع، استفاده از خنک‌کننده‌های مایع بزرگتر AIO را ضروری می‌کند. در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 شاهد رونمایی تعدادی از برندها از خنک‌کننده‌های آبی و طرح‌های جدیدی برای خنک‌کننده‌های مایع AIO به همراه رادیاتورهای بزرگ بودیم. یکی از این طرح‌های جدید، Silent Loop 360 از کمپانی Be Quiet بود که با یک رادیاتور بزرگ مسی در اندازه‌ی ۳۶۰ میلی‌متری عرضه می‌شود.

Be Quiet Silent Loop 360

طراحی پمپ کولر Silent Loop به صورت جریان معکوس بوده و به گونه‌ای تولید شده تا با کمترین نویز تولیدی، بیشترین سطح از عملکرد را ارائه دهد. این خنک‌کننده سه فن ۱۲۰ میلی‌متری به نام Pure Wings 2 با قابلیت کنترل سرعت دارد که طراحی شده است تا هوا را به بهترین نحو در این رادیاتور به جریان بیاندازد.

Silent Loop 360 از تمام سوکت‌های جدید از جمله AM4 کمپانی ای‌ام‌دی و LGA 2066 کمپانی اینتل پشتیبانی می‌کند. البته تا این لحظه، پشتیبانی از TR4 (تردریپر) تأیید نشده است. این خنک‌کننده با سه سال گارانتی و برچسب قیمت ۱۵۹.۹۰ یورو در اتحادیه اروپا و ۱۴۹.۹۰ پوند در بریتانیا عرضه خواهد شد.


منبع OVERCLOCK3D
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده