// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

مانیتورها و لوازم جانبی Alienware معرفی شد [E3 2017]

کمپانی Dell از مانیتورها و لوازم جانبی جدید سری Alienware در نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیک (E3 2017) رونمایی کرد.

امروز و در نمایشگاه E3 2017، کمپانی امریکایی دل، مانیتورها و ماوس و کیبوردهای جدیدی را به نمایش گذاشت. همچنین، کامپیوتر پرچمدار آنها یعنی Alienware 51 نیز پردازنده‌ی جدیدی دریافت خواهد کرد.

ممکن است تعجب کنید اگر بشنوید کمپانی Dell یکی از بهترین تولیدکنندگان نمایشگر در جهان است. دل با معرفی نمایشگرهای جدید Alienware، نشان داد که تخصص آنها در زمینه‌ی نمایشگرهای گیمینگ، پیشرفته‌تر شده است. آنها این برند را زیباتر و دقیق‌تر از همیشه به نمایش گذاشتند؛ اما مهم‌تر از همه، نرخ تازه‌سازی بالای تصویر و پشتیبانی از هر دو فناوری G-SYNC کمپانی انویدیا و FreeSync کمپانی ای‌ ام‌ دی است. (این فناوری‌ها باعث کاهش ایراد و بریدگی در تصویر خواهد شد.)

علاوه بر این، Alienware در حال عرضه‌ی مجموعه‌ای جدید از لوازم جانبی و ارائه‌ی قویترین پردازنده‌های اینتل و ای‌ام‌دی در دسکتاپ پرچمدار خود یعنی Area 51 است. هر کدام از مانیتورهای گیمینگ Alienware 25، صفحه نمایشی با رزولوشن 1080p، نرخ تازه‌سازی پر سرعت ۲۴۰ هرتز و سرعت پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه را ارائه می‌کنند. اگر شانس داشتن کارت گرافیکی از AMD را داشته باشید، می‌توانید نسخه‌ی Freesync این مانیتور را با قیمت ۵۰۰ دلار و ارزان‌تر از نسخه‌ی G-SYNC با قیمت ۷۰۰ دلار تهیه کنید. این دو مانیتور در سایر ویژگی‌ها از جمله نسبت کنتراست ۱ به ۱۰۰۰ و روشنایی ۴۰۰ نیت، مانند هم هستند. اگر طرفدار طراحی‌های زیبای Alienware هستید، این مانیتورها در کنار سایر سخت‌افزارهای شما، هماهنگی لازم را خواهند داشت.

در بخش لوازم جانبی Alienware، ماوس Alienware Advanced Gaming با قیمت ۵۰ دلار و ماوس گیمینگ Elite با قیمت ۹۰ دلار یافت می‌شود. هر دو ماوس امکان تغییر DPI (نقطه بر اینچ) را در حین کار دارند و امکان تغییر عملکرد در انواع مختلف بازی‌ها را به شما می‌دهند. ماوس گیمینگ Elite، ارگونومی بهتری دارد و حتی می‌توان وزن آن را نیز تغییر داد.

در بخش صفحه کلید، یک کیبورد گیمینگ پیشرفته‌ی ۹۰ دلاری وجود دارد که از سوئیچ‌های مکانیکی قهوه‌ای رنگ ساخت کمپانی KaiHua بهره می‌برد. کیبورد دیگر، ۱۲۰ دلاری بوده و گیمینگ Pro نام دارد. این صفحه کلید، غلتکی برای تنظیم صدا، نورپردازی حرفه‌ای‌تر و حافظه‌ی داخلی برای ذخیره‌سازی دستورات ماکرو دارد.

در نهایت اگر پی‌سی Area 51 قوی‌تری می‌خواهید، می توانید در تاریخ ۲۷ جولای (۵ مهر)، آن را با پردازنده‌ی ۱۶ هسته‌ای AMD Threadripper سفارش دهید. به زودی از پردازنده‌های سری X اینتل از جمله هیولای ۱۸ هسته‌ای این کمپانی نیز پشتیبانی خواهد شد.

در حالی که رونمایی بسیاری از این محصولات، مدت‌ها به طول انجامیده بود، (طرفداران آلین‌ویر سال‌ها بود که درخواست مانیتوری جدید داشتند) نشان می‌دهد که دل، توجه ویژه‌ای به دنیای گیمینگ دارد. در پایان، شما قادر خواهید بود سیستمی با سازگاری کامل قطعات با برند Alienware بسازید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور گیمینگ ال جی، مانیتور بنکیو، مانیتور گیمینگ ASUS، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده