// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

رونمایی گیگابایت از لپ تاپ های گیمینگ جدید در کامپیوتکس

کمپانی گیگابایت، لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری P ،Sabre ،Aorus و Aero را در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 به نمایش گذاشت.

امروز روز پایانی نمایشگاه کامپیوتکس 2017 است و در غرفه‌ی گیگابایت، طیف وسیعی از لپ تاپ های گیمینگ شامل سری خانواده‌های P ،Sabre ،Aorus و Aero دیده می‌شود.

با سری P شروع می‌کنیم که احتمالا جزو لپ‌تاپ‌هایی است که گیگابایت، روی عملکرد آن تمرکز بسیاری دارد. اولویت این سری، به جای باریک‌ترین و زیباترین بدنه، نخست بر روی سخت‌افزار قدرتمند و استفاده از کارت گرافیک GTX 1070 بوده است.

در سوی دیگر، Sabre 17 یک لپ‌ تاپ پایین‌ رده محسوب می‌شود. این لپ‌ تاپ به کارت گرافیک GTX 1050 Ti مجهز شده است و امکان بازی بر روی رزولوشن 1080p را فراهم می‌کند. صفحه نمایش بزرگ و فول اچ‌دی با پنل IPS قطعا جذاب خواهد بود. هر چند که انتظار می‌رود Sabre نسبت به مدل قبلی کمی ارزان‌تر باشد.

سری Aorus پرچمدار کمپانی گیگابایت محسوب می‌شود که مدل‌هایی از آن با پیکربندی و سخت‌افزارهای بالارده به نمایش درآمد. به عنوان مثال لپ‌تاپ X9، از دو کارت گرافیک GTX 1070 به صورت SLI در بدنه‌ای با ضخامت کمتر از ۳ سانتی‌متر جای گرفته است. همچنین لپ‌تاپ X5 MD نیز با پردازنده‌ی اورکلاک شده‌ی Core i7 7820HK به همراه کارت گرافیک GTX 1080 رونمایی شد و به هیچ عنوان نمی‌تواند قیمت پایینی داشته باشد.

و در نهایت سری Aero که تماما لپ‌تاپ‌هایی جمع و جور و قابل حمل هستند. گیگابایت، صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی لپ‌تاپ Aero 15 را در فرم‌فاکتور ۱۴ اینچی جای داده است که بهترین طراحی ممکن برای کاربران است. این لپ‌تاپ با استفاده از پردازنده‌ی Core i7 7700HQ به همراه کارت گرافیک GTX 1060، مشکلی از لحاظ عملکرد نخواهد داشت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده