// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

کیبورد نیمه ضد آب Corsair K68 معرفی شد

کمپانی کورسیر از K68، کیبورد مکانیکی و نیمه ضد آب خود، رونمایی کرد.

قطعا همه‌ی ما به طور اتفاقی و بارها افتادن لیوان نوشیدنی از دستمان را تجربه کرده‌ایم. کاربران رایانه‌های شخصی به این نکته واقف هستند که بدترین اتفاق ممکن، ریختن مایعات روی کیبورد مورد علاقه‌شان است. کیبوردهای ضد آب بسیاری وجود دارند؛ اما هیچ‌کدام از کلید‌های مکانیکی فیزیکی استفاده نمی‌کنند و تایپ کردن با آنها احساس رضایت‌بخشی را به کاربر منتقل نمی‌کند. این‌بار کمپانی Corsair کیبورد مدل K68 خود را با ویژگی‌های ضد آب و ضد گرد و غبار معرفی کرده است.

Corsair K68 Keyboard Cherry MX Switches

کیبورد جدید کورسیر به یک واشر پلاستیکی خاص که مایعات و گرد و غبار را از بین کلیدهای کیبورد جذب می‌کند، مجهز شده است. درست است که این صفحه‌کلید را نمی‌توان در آب غوطه‌ور ساخت؛ اما این طراحی باعث می‌شود تا از خرابی بر اثر ریختن مایعات روی آن جلوگیری شود. این واشر از نفوذ مایعات به درون سوییچ‌های Cherry MX کیبوردتان جلوگیری خواهد کرد.

متأسفانه مانند دیگر محصولات معرفی‌شده‌ی قبل از کامپیوتکس، کورسیر نیز تنها به انتشار جزئیاتی محدود اکتفا کرده است. به نظر می‌رسد این کیبورد تنها با سوییچ‌های آبی و قرمز Cherry MX و با LEDهای تک‌رنگ آبی یا قرمز عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد، قیمت کیبورد مذکور در حدود قیمت کیبوردهای K65 و K70 خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده