// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

انتشار تصویر مادربرد Crosshair VI Extreme ایسوس در کامپیوتکس 2017

در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2017، تصویری از مادربرد جدید ایسوس به نام Crosshair VI Extreme منتشر شده است.

نمایشگاه کامپیوتکس 2017 در حال برگزاری است و در آن، طیف گسترده‌ای از محصولات جدید معرفی می‌شوند که بسیاری از آنها، کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد. تصویری از مادربرد معرفی نشده‌ی کمپانی Asus که به نظر می‌رسد مربوط به Crosshair VI Extreme باشد، توسط Dicehunter در انجمن OC3D منتشر شده است.

تا کنون، وجود این مادربرد در هاله‌ای از ابهام قرار داشت؛ اما سرانجام پس از مدت‌ها انتظار قرار است با پلتفرم Threadripper کمپانی ای‌ ام‌ دی عرضه شود. تا جایی که در تصویر مشخص است، Crosshair VI Extreme از سوکت AM4 پشتیبانی خواهد کرد. در تصویر، ۴ رم DDR4 به همراه لوله‌های خنک‌کننده‌ی مایع و کارت گرافیکی که شبیه به GTX 1080 Ti STRIX به نظر می‌رسد، دیده می‌شوند.

ASUS Crosshair VI Extreme

مادربرد Crosshair VI Extreme در مقایسه با مادربرد ASUS AM4 X370 Crosshair VI Hero در فرم‌فاکتور EATX طراحی شده است و یک کانکتور برق ۲۴ پین زاویه‌دار و هیت‌سینکی بزرگ‌تر از اندازه‌های معمول دارد. محل قرارگیری دیگر اجزا در این مادربرد نسبت به مدل Hero بسیار متفاوت است. چیپ بایوس در قسمت بالای مادربرد قرار گرفته است و کانکتور فن، LED ها و دیگر اجزا نیز جای‌گیری متفاوتی دارند.

در حال حاضر مشخص نیست که ایسوس اطلاعات دیگری از این مادربرد منتشر خواهد کرد یا خیر. به هر حال به احتمال زیاد این پرچمدار جدید، جای Crosshair VI Hero ایسوس را در مادربردهای بالارده خواهد گرفت.


منبع OVERCLOCK3D
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده