// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

احتمال رونمایی AMD از Navi ،Vega و Zen 2 در هفته آینده

بر اساس اخبار منابع نزدیک به AMD، این کمپانی احتمالا در هفته‌ی آینده از Navi ،Vega و Zen 2 رونمایی خواهد کرد.

طبق اخبار سخت‌افزاری که از ای ام دی به بیرون درز کرده است، به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد جزئیات مربوط به نسل بعدی پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیک خود را به زودی منتشر کند. بر اساس گزارش WCCFTech، کمپانی AMD می‌خواهد در رویداد ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت) در شهر سانی‌ویل کالیفرنیا، از معماری‌های Navi و Zen 2 (یا شاید +Zen) مربوط به پردازنده‌ها و همچنین از معماری Vega برای کارت‌های گرافیک رونمایی کند.

خالد مومر از WCCFTech می‌نویسد:

AMD در ده روز آینده اطلاعات بیشتری را در مورد نسل بعدی کارت‌های گرافیک و پردازنده‌های خود با معماری‌های Navi ،Vega و +Zen به اشتراک خواهد گذاشت. از منابع نزدیک به AMD باخبر شدیم که این کمپانی در هفته‌ی آتی از برنامه‌های بلند مدت خود در رابطه با پردازنده و کارت‌های گرافیک سال ۲۰۱۷ و پس از آن، رونمایی خواهد کرد.

AMD Vega Navi Roadmap

مومر تأکید کرد که این یک رونمایی رسمی نخواهد بود؛ بلکه بحث گسترده‌ای در مورد آینده‌ی AMD است. این نقشه‌ی راه آینده است و به شدت بر معماری‌های جدید تکیه دارد.

مومر توضیح می‌دهد:

مارک پیپرمستر (مدیر ارشد فناوری)، راجا کدوری (معمار ارشد گروه فناوری‌های رادئون) و جیم اندرسون (مدیر بخش محاسبات و گرافیک) همگی به همراه لیسا سو (مدیرعامل AMD) در رویداد پیش رو در دفتر مرکزی این کمپانی در سانی‌ویل به بحث و تبادل نظر در مورد چشم‌انداز ای‌ام‌دی خواهند پرداخت. بحث اصلی این رویداد Navi ،Vega و +Zen خواهد بود و خبری از عرضه‌ی وگا نیست.

AMD Zen Roadmap

ای‌ام‌دی قصد دارد تا قبل از پایان ماه ژوئن (اوایل تیرماه) معماری وگا را عرضه کند. Navi، نسل بعد از Vega، تا سال ۲۰۱۸ عرضه نخواهد شد. انتظار می‌رود Zen 2 اوایل سال ۲۰۱۸ در قالب پلتفرم Pinnacle Ridge معرفی شود.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده