// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

جی.اسکیل صفحه کلید مکانیکی Ripjaws KM560 را معرفی کرد

Ripjaws KM560 MX صفحه‌کلید مکانیکی گیمینگ و بدون نام‌پد جی‌اسکیل است که از سوییچ‌های CHERRY MX استفاده می‌کند و به رنگ قرمز نورپردازی می‌شود.

KM560 MX صفحه‌کلید مکانیکی جدید G.Skill است که این شرکت به سری تجهیزات جانبی Ripjaws خود اضافه کرده‌ است. این صفحه‌کلید، جمع‌و‌جور ترین مدل این سری است. همان‌طور که از نام آن بر‌می‌آید، Ripjaws KM560 MX از سوییچ‌های Cherry MX متنوعی بهره می‌برد تا خریدار بتواند از میان سوییچ‌های موجود بنا‌بر سلیقه‌ی خود انتخاب کند. سوییچ‌های قرمز (که از نوع خطی هستند)، آبی (سوییچ‌های نوع لمسی که حس کلیکی بودن را منتقل می‌کنند) و قهوه‌ای (سوییچ‌های نوع لمسی که حس کلیکی بودن ندارند) برای این مدل صفحه‌کلید موجود هستند.

صفحه کلید مکانیکی جی اسکیل

با وجود تفاوت‌هایی که در انواع سوییچ‌ها و عملکرد آن ها در صفحه‌کلید وجود دارد، نورپردازی دکمه‌های Ripjaws KM560 MX تنها با LED‌های قرمز انجام شده است. این صفحه‌کلید جی‌اسکیل از طراحی بدون نام‌پد ۸۰٪ استفاده می‌کند بنابراین فضای کمتری را از میز کاری شما اشغال می‌کند. 

با وجود این که نام‌پد از Ripjaws KM560 MX حذف شده است، G.Skill ویژگی‌های کاربردی اضافه‌ای از طریق دکمه‌های کمبوی FN برای این صفحه‌کلید در نظر گرفته است. دکمه‌ی FN در جایی تعبیه شده است که دکمه‌ی Windows به طور معمول قرار دارد و به کاربران امکان می‌دهد که از برخی میان‌بر‌های مرسوم استفاده کنند. انتخاب بین حالت های 6KRO و NKRO، تنظیم حالت نورپردازی دکمه‌ها و تنظیمات مربوط به مالتی‌مدیا با استفاده از میان‌بر‌ها به راحتی امکان‌پذیر است. KM560 MX به یک پردازنده‎ی ۳۲ بیتی ARM نیز مجهز است تا بتواند اعمال ماکرو را همزمان و در حین کار ضبط کند.

Ripjaws KM560 MX از اتصال USB 2.0 استفاده می‌کند، دارای کابلی ۲ متری است و ۹۶۰ گرم وزن دارد.


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده