نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

Corsair کیبورد مکانیکی K63 را مخصوص بازی معرفی کرد

کمپانی Corsair به تازگی یک کیبورد مکانیکی مخصوص بازی را معرفی کرده است.

کمپانی Corsair اخیرا در حال توسعه خط تولید کیبوردهای مکانیکی خود بوده و به همین ترتیب به تازگی کیبورد K63 را معرفی کرده است. این صفحه کلید کامپیوتر از طراحی بدون صفحه کلید عددی بهره می‌برد و از سوییچ‌های مکانیکی با دقت بالای Cherry MX اسفاده می‌کند. کلیدهای چندرسانه‌ای به طور کامل در این کیبورد گیمینگ وجود دارند و تمامی کلیدها به LED قرمز رنگ و چندین ویژگی مناسب دیگر مجهز هستند.

کیبورد Corsair K63 یک انتخاب ایده آل برای بازی است که با هدف حداکثر راحتی و عملکرد طراحی شده است. اندازه این کیبورد جمع و جور بوده و ویژگی‌های فراوانی دارد که الزامات یک کیبورد گیمینگ سطح بالا را با طراحی براق و سوییچ‌های طلایی با دوام فراهم می‌کند. وجود نور پس زمینه LED برای هر کلید موجب روشنایی پر جنب و جوشی می‌شود که از ابزار ویژه کمپانی Corsair برای سفارشی کردن هوشمند آن استفاده می‌شود.

کیبورد Corsair K63

نرم افزار CUE، برنامه نویسی ماکرو بی پایانی را ارایه داده و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از نهایت مزیت امکان سفارشی ساختن کلیدها استفاده کنند. هر یک از کلیدهای کیبورد K63 قابل برنامه ریزی هستند و از افکت‌های رنگی پویا، فرمان‌ها و ماکروهای سفارشی بهره می‌برند.

علاوه بر تمامی این موارد، بازیکنان می‌توانند از مجموعه کلیدهای چند رسانه‌ای اختصاصی این کیبورد هم بهره ببرند که در بخش بالایی آن قرار گرفته‌اند و به راحتی امکان تنظیم صدا، پخش/توقف و دیگر موارد مربوطه را فراهم می‌کنند. کیبورد K63 از طراحی با دقت بالا بهره می‌برد و تمامی کلیدهای آن از تکنولوژی Anti-ghosting استفاده می‌کنند. در ادامه ویژگی‌های این کیبورد مخصوص بازی را مرور می‌کنیم:

ویژگی‌های کیبورد Corsair K63:

  • کلیدهای مکانیکی قرمز با سوییچ طلا Cherry MX
  • چراغ LED جداگانه برای هر یک کلیدها با امکان شخصی سازی کامل از طریق نرم افزار CUE
  • طراحی جمع و جور بدون صفحه کلیدعددی
  • کلیدهای چند رسانه‌ای اختصاصی
  • پشتیبانی همه کلیدها از تکنولوژی Anti-ghosting


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده