نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

Corsair از پی سی های آماده مخصوص بازی رونمایی کرد

کمپانی Corsair اخیرا پی‌سی‌های آماده مخصوص بازی معرفی کرده است. 

درست است که خریداری جداگانه قطعات سخت‌افزاری و کنار هم قرار دادن آن‌ها لذت خاص خود را دارد ولی هستند افرادی که ترجیح می‌دهند تا یک سیستم آماده و اسمبل شده را خریداری کنند. حال در جدیدترین اخبار سخت افزار، کمپانی مشهور Corsair یک سری سیستم آماده مخصوص بازی معرفی کرده که مخصوص چنین افرادی است. این شرکت در پی‌سی‌های جدیدش یک سری از محصولات خودش مثل رم، پاور، خنک‌کننده و کیس را با کارت گرافیک‌ها و پردازنده‌های جدید ترکیب کرده و محصولی آماده گیمینگ معرفی کرده است. 

ارزان‌ترین پی‌سی آماده Corsair به پردازنده Core i7 7700، کارت گرافیک ۸ گیگابایتی GTX 1070، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، هارد یک ترابایتی و SSD دویست و چهل گیگابایتی مجهز شده است و بدون احتساب مالیات ۱۸۰۰ دلار قیمت دارد. تمامی این قطعات در یک کیس نسبتا کوچک مجهز به نورپردازی آبی رنگ جمع‌آوری شده و همچنین پی‌سی جدید Corsair مجهز به خنک‌کننده آبی است. 

البته Corsair گزینه‌های بیش‌تر و گران‌تری را هم معرفی کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید آن‌ها اقدام کنند و از مزایایی چون کارت گرافیک قوی‌تر یا فضای SSD بیش‌تر بهره ببرند. برای مثال سیستمی با کارت گرافیک GTX 1080 Ti یازده گیگابایتی، پردازنده i7 7700K اینتل و یک SSD نهصد و شصت گیگابایتی قیمتی معادل ۲۶۰۰ دلار خواهد داشت. 

همان‌طور که اشاره کردیم این قطعات در یک کیس نسبتا کوچک و البته استاندارد از لحاظ خنک‌کنندگی و موارد دیگر جمع‌آوری شده‌اند که بدنه این کیس از جنس آلومینیوم بوده و ابعاد آن ۲۰۰ در ۱۷۶ در ۳۸۰ میلی‌متر است و البته نورپردازی آبی رنگ هم جلوه خوبی به کیس داده است. 

سیستم‌های جدید Corsair هم‌اکنون قابل پیش‌خرید در کشور‌های اروپایی، آمریکا و استرالیا هستند و قرار است اواخر ماه مارس عرضه شوند. همچنین این سیستم‌ها مجهز به ویندوز 10 بوده و نرم‌افزار‌هایی چون استیم، یوپلی، بتل.نت، اوریجین و GOG نیز به صورت پیش‌فرض روی آن‌ها نصب شده‌اند. در پایان می‌توانید تصاویری از این سیستم‌ها را مشاهده کنید:

سیستم مخصوص بازی Corsair

سیستم مخصوص بازی Corsair

سیستم مخصوص بازی Corsair

سیستم مخصوص بازی Corsair

سیستم مخصوص بازی Corsair


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده