نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

گزارش زومجی از رونمایی مادربردهای کبی لیک MSI در ایران

MSI طی مراسمی در حضور خبرنگاران، از مادربردهای جدید خود که با پردازنده‌های کبی لیک اینتل سازگار هستند، رونمایی کرد.

چهارشنبه، ۲۹ دی ماه، کمپانی تایوانی MSI با همکاری شرکت گرین، طی مراسمی در حضور خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات از مادربردهای سری جدید خود که با پردازنده‌های Kaby Lake اینتل سازگاری دارند، رونمایی کرد. علاوه بر مدیران MSI، مدیران شرکت گرین نیز در این مراسم حضور داشتند تا در رابطه با همکاری این دو شرکت با هم توضیحاتی ارائه بدهند.

کریس وانگ، مدیر فروش محصولات MSI، در این مراسم اعلام کرد که تا پیش از این MSI به طور مستقیم در ایران حضور نداشته اما هم‌اکنون دارای دفتری رسمی در ایران است. در ادامه وی اعلام کرد که MSI در بین سه برند پرفروش گیمینگ در جهان است و دلیل اصلی باز کردن یک دفتر رسمی، ارائه پشتیبانی خوب به مصرف کنندگان محصولات MSI است.

وی در انتها نیز اشاره‌ای به برگزاری تورنومنت‌ها و مسابقات مختلف گیمینگ کرد و اعلام کرد که آنها قصد دارند این مسابقات را در ایران برگزار کنند و همچنین قصد دارند تا در بخش دانشگاهی نیز مسابقاتی را پایه‌ریزی کنند.

MSI

در ادامه این مراسم، مدیر بازاریابی گرین برروی استیج آمد و گفت که آنها در سال ۹۵ تصمیم گرفته‌اند که محصولات جدیدی را وارد بازار ایران بکنند و MSI نیز در زمره این محصولات قرار می‌گیرد. وی افزود که شعار برند MSI، بی‌رقیب ماندن گیمرها است و ماموریت آنها در ایران، ارائه بهترین و خلاقانه‌ترین محصولات و تجهیزات مخصوص بازی است. وی ابراز امیدواری کرد که آنها بتوانند در کنار MSI، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. میرنقی، سخنان خود را با گفتن این نکته که هدف آنها جلب رضایت هر چه بیشتر در بخش محصولات گیمینگ است، به پایان رساند.

سپس نوبت به معرفی مادربردهای سری جدید MSI رسید. حسام شالیکارانی، یکی از مسئولان گرین، برروی استیج آمد و درباره مدل‌های مختلف مادربردهای MSI توضیحاتی ارائه کرد. وی اعلام کرد که مادربرد M7 ام‌اس‌آی توانسته در نمایشگاه سالیانه CES، جایزه بهترین نوآوری را کسب کند. در ادامه، وی ویژگی‌های مادربردهای جدید MSI را برای حضار برشمرد. او گفت مادربردهای سری Bulletproof Gaming برای کسانی که عاشق اورکلاک هستند مناسب است و سری Master Level Gaming نیز برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده است. سری کریت نیز از دیگر مادربردهای جدید MSI بود که دارای یک طراحی خاص سیاه و سفید است. همچنین سری ICE COLD دارای دو طراحی مختلف است که یکی کاملا سفید و دیگری کاملا سیاه است.

MSI

در ادامه، شالیکارانی قابلیت‌های این مادربردها را به حضار معرفی کرد. یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های این مادربردها، نورپردازی آنها است. این قابلیت که Mystic Light نام دارد، به گیمر اجازه می‌دهد تا به طور کامل مادربرد خود را با رنگ‌های دلخواه شخصی‌سازی کند و این رنگ‌ها را از طریق رایانه شخصی و اپلیکیشن موبایل به راحتی تغییر دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های مادربردهای جدید MSI، بهبود قابلیت خنک‌کنندگی توسط افزایش تعداد کانکتورها است. 

در بخش اورکلاک نیز این مادربردهای سری جدید MSI بهینه شده‌اند. فناوری DDR4 Boost یکی از فناوری‌های مخصوص MSI است که در مادربردهای جدید این شرکت وجود دارد و باعث می‌شود حافظه‌های شما پایداری بیشتری داشته باشند. سه نوع حافظه اصلی M.2، Sata و U2 توسط این مادربردها پشتیبانی می‌شود. فناوری Nahimic و بهبود صدای تولیدی توسط کارت صدای تعبیه شده برروی این مادربردها از دیگر ویژگی‌های مادربردهای سری جدید MSI است. 

MSI


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده