نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۹

عرضه کارت گرافیک Xtreme Gaming WaterForce GTX1080 توسط گیگابایت به همراه خنک کننده Open Loop

جدیدترین محصول گیگابایت بر اساس چیپ‌ست GTX1080 از سری Xtreme Gaming انویدیا عرضه خواهد شد که از یک خنک کننده Open Loop بهره می‌برد.

کمپانی گیگابایت، پس از معرفی کارت گرافیک‌های GTX1000 از سوی Nvidia، کارت‌های گرافیک غیر مرجع خود را بر اساس این سری از چیپ‌ست‌های ۱۶ نانومتری معرفی و عرضه کرد. جدیدترین محصول این کمپانی بر اساس چیپست GTX1080 از سری Xtreme Gaming عرضه خواهد شد که بنا بر اعلام گیگابایت این کارت گرافیک از یک خنک کننده Open Loop بهره می‌برد و کاربران می‌توانند خنک‌کننده  مایع سیستم خود را به صورت مستقیم به بلاک تعبیه شده بر روی این کارت گرافیک متصل کنند.

GIGABYTE

از نکات مثبت مورد استفاده در این کارت گرافیک می‌توان به یک‌پارچه بودن خنک کننده مایع قرار گرفته بر روی PCB این کارت اشاره کرد که تمامی قسمت‌های PCB از جمله مدار تغذیه GPU و VRamها را در بر می‌گیرد.

GIGABYTE

میزان فرکانس هسته در نظر گرفته شده در این محصول همانند GTX1080 XTreme Gaming دارای فرکانس پایه ۱۷۸۴ مگاهرتز در حالت O.C Mod است که در هنگام اجرای بازی‌ها و نرم‌افزار های سنگین تا فرکانس ۱۹۳۶ مگاهرتز افزایش پیدا می‌کند، فرکانس حافظه نیز به صورت ثابت بر روی ۱۰۴۰۰ مگاهرتز قرار خواهد گرفت. نوع حافظه‌های مورد استفاده در این محصول نیز همانند سایر کارت‌های سری GTX1000 از نوع GDDR5X است. برق مصرفی این کارت گرافیک از طریق دو ورودی ۸ پین تامین می‌شود و کاربران برای استفاده از آن حداقل به یک پاور ۶۰۰ وات احتیاج خواهند داشت.گیگابایت جهت استفاده آسان‌تر از تکنولوژی واقعیت مجازی VR دو درگاه HDMI 2.0 نیز در قسمت پشت کارت گرافیک تدارک دیده است تا هدست واقعیت مجازی به آن‌ها متصل شود.

GIGABYTE


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده