نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹

لیست مادربردهای گیگابایت که از پردازنده‌ های سری Kaby Lake پشتیبانی می کنند

گیگابایت با اعلام خبری روی وب‌سایت رسمی‌اش، بروزرسانی بایوس مادربورهای خود را قرار داده تا محصولاتش از پردازنده‌های سری Kaby Lake پشتیبانی کنند. 

گیگابایت از تولیدکنندگان شناخته‌ شده مادربرد و کارت‌های گرافیک، بر روی خروجی وب سایت رسمی خود بروزرسانی بایوس برای مادربردهای بر پایه چیپست Z170 ،H170 ،B150 و H110 قرار داده است که با این بروز‌رسانی، این مادربردها آماده پشتیبانی از نسل جدید پردازنده های اینتل (Kaby-Lake) خواهند بود .

دارندگان مادربردهای گیگابایت با استفاده از روش‌های مختلفی می‌توانند به سادگی بایوس مادربردهای خود را بروزرسانی کنند. یکی از روش‌های متداول بروزرسانی، استفاده از نرم افزار Q-Flash است. این نرم‌افزار که به صورت مستقیم از طریق بایوس مادربردهای گیگابایت در دسترس است، به کاربران اجازه می دهد تا بسادگی بایوس مادربرد خود را از طریق فلش دیسک، بروز‌رسانی کنند. برای اطلاع از نحوه بروز رسانی توسط Q-Flash کافیست به این لینک مراجعه فرمایید.

اگر شما دارای مادربرد پرچمدار گیگابایت یعنی Z170X-Gaming G1 هستید، می‌توانید با استفاده قابلیت Q-Flash plus مادربرد خود، حتی بدون استفاده از پردازنده و حافظه اصلی بروزرسانی کنید. در صورتی که مادربرد شما از این Q-Flash پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید با مراجعه به وب سایت گیگابایت از چند روشی که در اختیار کاربران قرار گرفته است استفاده نمایید. مهندسین کمپانی گیگابایت با تست و بررسی‌های دقیق روی مادربردهای سری ۱۰۰ گیگابایت، اطمینان حاصل نموده‌اند تا کاربران از حداکثر توانایی پردازنده های Kaby-Lake بهره ببرند.

برای دریافت آپدیت جدید مادربرد خود می توانید به وب‌سایت رسمی گیگابایت مراجعه نمایید یا از طریق جدول زیر اقدام به دریافت آپدیت بایوس نمایید :


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده