// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

پردازنده Snapdragon 821 ده درصد قوی‌تر از Snapdragon 820 است

کمپانی کوالکوم چیپ جدید سری Snapdragon را معرفی کرده است که ۱۰ درصد از Snapdragon 820 قوی‌تر است و Snapdragon 821 نام دارد. با زومجی همراه باشید.

بنظر می‌رسد تکنولوژی پردازنده‌های موبایل با سرعت هرچه تمام‌تر در حال پیشرفت کردن است. کمپانی کوالکوم چیپ جدید سری Snapdragon را معرفی کرده است. پردازنده Snapdragon 821 ده درصد قوی‌تر و سریع‌تر از مدل قبلی خود Snapdragon 820 است که بر روی اکثر پرچم‌دار های اندرویدی قرار دارد.

جالب اینجاست که اکثر ‌گوشی‌های موبایل امسال نظیر مدل‌های جدید سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، وان پلاس و شیاومی از Snapdragon 820 استفاده می‌کنند و تا پایان سال جاری گوشی‌های موبایل خیلی کمی باقی مانده است تا عرضه شوند.

همچنین کمپانی کوالکوم اعلام کرده این چیپ پردازنده به هیچ‌وجه جایگزین مدل Snapdragon 820 نخواهد شد و درکنار آن بر روی سخت‌افزارهای متقاضی استفاده خواهد شد. پردازنده Snapdragon 821 چهار هسته‌ای با فرکانس۲.۴ گیگاهرتز  است و باید دید تا پایان سال جاری بر روی چه گوشی‌های موبایلی نصب خواهد شد.

تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی باید منتظر دو گوشی موبایل نکسوس که شایعه شده توسط اچ‌تی‌سی ساخته خواهد شد و مدل جدید گلکسی نوت سامسونگ باشیم. همچنین شایعاتی از گوشی موبایل جدید گوگل به گوش می‌رسد که با مدل نکسوس متفاوت است. شاید بر روی این گوشی موبایل شاهد پردازنده Snapdragon 821 باشیم.

منبع: Kitguru


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده