نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۳

«پیشرفته ترین ماوس دنیا» سرمایه اولیه خود را در کیک استارتر جمع کرد

اخیرا کمپین جدیدی در وب‌سایت کیک‌استارتر با عنوان «پیشرفته‌ترین ماوس دنیا» راه‌اندازی شد که توانست در طی کمتر از دو هفته، سرمایه اولیه خود را جمع آوری کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

The Z

کمپانی سویفت‌پوینت، چندی پیش یک کمپین با نام «پیشرفته‌ترین ماوس دنیا» در وب‌سایت Kickstarter راه‌اندازی کرد. سرمایه اولیه در نظر گرفته شده برای این ماوس که با نام The Z شناخته می‌شود، ۱۴۰ هزار دلار بود. چند روز پیش این کمپانی اعلام کرد که در کمتر از دو هفته، نه تنها توانسته سرمایه اولیه خود را به دست آورد، بلکه تا زمان نگارش این مطلب بالغ بر ۲۳۳ هزار دلار سرمایه جمع کرده است. کمپین ماوس The Z، کماکان یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

فرق عمده ماوس The Z با دیگر ماوس‌های معمول، این است که این ماوس در محور ارتفاع یا همان محور Z نیز حرکت می‌کند. The Z دارای یک حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر نیروسنج و موتور ویبره است و با استفاده از این حسگرها، توانایی این را دارد که حرکات دست کاربر را در محور ارتفاع نیز تشخیص دهد. بنا به گفته کمپانی Swiftpoint، این ماوس دارای ۵۰ کلید است:

بسیاری از ماوس‌ها، دارای دکمه‌های مختلفی برروی بدنه‌شان هستند که شما برای کلیک کردن آنها باید دست خود را برروی سطح ماوس جابه‌جا کنید. با این حال ما راهی اختراع کرده‌ایم که به شما اجازه می‌دهد دکمه‌های بیشتری داشته باشید اما نیازی نباشد دست خود را زیاد جابه‌جا کنید.

برای بیشتر آشنا شدن با طرز کار این ماوس، پیشنهاد می‌کنیم ویدیو معرفی رسمی آن را در ادامه مشاهده کنید:

|

منبع: Eteknix


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده