نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۰

با مانیتور خمیده BenQ XR3501، نهایت لذت را از بازی تجربه کنید

یک مانیتور گیمینگ خوب، دارای ویژگی‌های خاصی است که به واسطه این ویژگی‌ها، نیاز گیمر‌های حرفه‌ای را بر طرف خواهد کرد. ماینتور خمیده BenQ XR3501 از آن دسته ماینتورهایی است که تمامی این ویژگی‌ها را در خود جای داده و می‌تواند انتخاب مناسبی برای مخاطبان بازی‌های ویدیویی باشد.

از جمله امکاناتی که مانیتور خمیده BenQ XR3501 ارائه می‌کند، می‌توان به ارائه تصویر کشیده و عریض آن اشاره کرد که با رزولوشن 2560x1080، یک تصویر بی نظیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کمپانی BenQ در این مانیتور ۳۵ اینجی از یک پنل خمیده AM/VA با میزان خمیدگی 2000R استفاده کرده است که یک محیط زیبا و فوق العاده را برای گیمرها پدیدار می‌سازد. از دیگر تکنولوژی‌های به کار رفته در این مانیتور، قابلیت همگام‌سازی رنگ مشکی است که این امکان را به کاربران و گیمرها  می‌دهد تا بدون تاثیر گذاری در سایر نقاط دیگر این نمایشگر، تصاویر مشکی رنگ را کمی روشن‌تر ببینند. نرخ بروز‌رسانی (Refresh Rate) این ماینتور 144Hz است که با زمان تاخیر چهار میلی ثانیه‌ای، شرایط فوق العاده‌ای را برای گیمر‌ها فراهم می‌سازد.
مانیتور خمیده Benq
درگاه‌های ورودی این مانیتور عبارت از دو درگاه HDMI1.4 به همراه یک Display Port2.0 و یک Mini Display Port است که این ورودی‌ها به همراه جک های ۳.۵ میلیمتری صدا در قسمت پشتی مانیتور قرار گرفته‌اند. یکی از قابلیت‌های مهم و حیاتی این محصول، قابلیت استفاده از دو درگاه به صورت هم زمان است، بدین صورت که کاربران با اتصال کردن دو ورودی تصویر به این مانیتور می‌توانند آن را به دو صفحه مجزا با کاربرد متفاوت تقسیم کنند. این قابلیت ها XR3501 را در زمره بهترین مانیتور های خمیده گیمینگ در بازار قرار می دهد.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور ال جی، بنکیو، ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.

منبع: روابط عمومی شرکت آواژنگ


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده