نویسنده: علی شبانی
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۴

احتمالا نسخه خرده فروشی کارت های پاسکال بزودی در دسترس عموم قرار می گیرد

سرانجام انتظارها به سر رسیده و کارت‌های جدید انویدیا با معماری پاسکال را تا ماه دیگر می‌توانیم از فروشگاه‌ها خریداری نماییم. در ادامه‌ی مطلب برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر با زومجی همراه باشید.

تنها یک ماه تا عرضه‌ی رسمی پاسکال باقی مانده و انویدیا در پشت صحنه به سختی مشغول کار بر روی آن است. انویدیا سرانجام امروز مراسم مطبوعاتی اختصاصی برای پاسکال را برگزار می‌کند و قرار است که GTX 1080 و GTX 1070 و هر کارت دیگری از معماری پاسکال در این روز رونمایی شوند. باقی مردم باید تا نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶، برای دیدن کارت‌های جدید انویدیا صبر نمایند. خوشبختانه خبر خوب این است که نسخه خرده فروشی این کارت‌ها در ماه ژوئن (خرداد) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

NVIDIA-Pascal-GP104-400-A1-GPU
علاوه بر در دسترس قرار گرفتن نسخه خرده فروشی، کمپانی NVIDIA کارت‌های نمونه را برای مطبوعات مختلف برای انجام تست‌های پیش از موعد ارسال می‌نماید. با در دسترس قرار گرفتن کارت‌های پاسکال برای خرید عموم، فروشگاه‌ها محموله‌ حاوی این کارت‌ها را در اسرع وقت یعنی هفته‌ی بعد دریافت می‌کنند. اگر این مورد درست باشد به زودی شاهد ارائه اطلاعاتی در مورد بسته‌بندی خرده‌‌فروشی و خود کارت‌ها در اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) خواهیم بود. انتظار می‌رود که شریکان انویدیا کارت‌ها را نزدیک به مدل مرجع دنبال نمایند.

از قبل می‌دانیم که جی‌ تی‌ ایکس 1080 از GP104-400 و جی‌ تی‌ ایکس 1070 از GP104-200 استفاده خواهند کرد. همچنین می‌دانیم که GTX 1080 به همراه حافظه‌ی GDDR5X و GTX 1070 به همراه GDDR5 خواهد بود. به غیر از این موارد بقیه‌ی اطلاعات شفاف نیستند. اگر می‌خواهید با آخرین خبرها در این مورد همراه باشید زومجی را دنبال نمایید.

منبع: Eteknix


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده