نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

Z170X Gaming GT؛ مادربردی برای گیمر های واقعی

گیمرها به خوبی از اهمیت مادربرد مناسب و با امکانات اطلاع دارند. عدم محدودیت در نصب قطعات متنوع و پرقدرت، پشتیبانی از انواع پورت‌های پرسرعت، توانایی اورکلاکینگ در حد بالا و ارائه ویژگی‌های خاص گیمینگ از مواردی‌اند که مادربردهای رده بالای گیمینگ باید ارائه دهند و مادربرد جدید گیگابایت نیز دارای تمام این موارد است.

مادربرد جدید گیگابایت به نام Z170X-GAMING GT از سری خوش‌نام G1 Gaming تمامی موارد لازم برای گیمرها را در بهترین شکل به همراه دارد که آن‌ را به بهترین انتخاب برای یک سیستم گیمینگ مبدل می‌سازد.

معرفی مادربرد گیمینگ گیگابایت

مادربرد GIGABYTE Z170X-GAMING GT با چیپ‌ست  Intel Z170 و سوکت LGA1151 از پردازنده‌های نسل ششم اینتل پشتیبانی می‌کند. چهار اسلات رم این مادربرد توانایی پشتیبانی از حافظه مجموعا تا ۶۴ گیگابایت به صورت دو کاناله و تا فرکانس ۳۸۶۶ مگاهرتز را دارند. سه اسلات  PCI-Express 3.0 x16 نسل سوم بر روی برد تعبیه شده‌اند که به ترتیب در x16،x8 و x4 فعالیت می‌کنند و چینش‌های سه‌گانه AMD CrossFire و دوگانه  Nvidia SLI را ممکن می‌سازند. 3 کانکتور SATA Express، 8 کانکتور SATA 3.0 و دو کانکتور M.2 برای اتصال ابزارهای ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده‌اند. با کمک کنترلر Intel Extreme 3.1 دو پورت USB 3.1  از پنل پشتی قابل دسترس هستند که جهت سازگاری با انواع قطعات، یکی از آن ها از نوع Type-A و دیگری از نوع Type-C  است.

ویژگی ها

معرفی مادربرد گیمینگ گیگابایت

بیشترین سرعت با Intel USB 3.1

کنترلر Intel USB 3.1 با استفاده از چهار مسیر  PCIe Gen3  پهنای باندی تا 32Gb/s ارائه می‌کند که بدین صورت میزان پهنای باند برای هر پورت USB 3.1 به  10Gb/s می‌رسد. این حد از سرعت با پورت‌های USB 3.1 Type-A  و Type-C جهت سازگاری با انواع محصولات قابل دسترسی است.

معرفی مادربرد گیمینگ گیگابایت

صدایی شفاف و باکیفیت با تکنولوژی GIGABYTE AMP-UP Audio

پردازشگر صدای چهار هسته‌ای Creative Sound Core3D همراه با پکیج Creative SBX Pro Studio بهترین تجربه صدا چه در بازی و فیلم چه هنگام گوش دادن به موسیقی را فراهم می‌آورند. بهره گرفتن از با کیفیت‌ترین خازن‌های ژاپنی و استفاده از روکش طلا برای پورت‌های صوتی، باعث شده تا صدای خروجی مادربرد، شفافیتی بی‌نظیر داشته باشد.

معرفی مادربرد گیمینگ گیگابایت

بهترین تکنولوژی‌های شبکه یکجا؛  Killer E2400 و Intel GbE

برای اتصال کامپیوتر خود به شبکه، بهترین گزینه‌های موجود را در اختیار دارید. Killer E2400 با فراهم نمودن تنظیمات متعدد نرم‌افزاری و کارایی عالی در زمینه گیمینگ و مدیا بعلاوه Intel Gigabit LAN ، گزینه محبوب گیمرها با ویژگی‌های متعدد و کاربردی، با  GIGABYTE Z170X-GAMING GT هر دو گزینه را در اختیار خواهید داشت.

معرفی مادربرد گیمینگ گیگابایت

حفاظت از اسلات های  PCI-Express با پوشش فلزی

استفاده از پوشش فلزی ضد زنگ باعث توانایی بیشتر اسلات‌های PCI-Express در مقابل وزن کارت گرافیک‌های حرفه‌ای و سنگین می‌شود.

جلوه‌ای تازه و حرفه‌ای با  LED های رنگی

با نورپردازی توسط LEDهای مسیر یاب، جلوه‌ای خاص به فضای کیس گیمینگ خود ببخشید. می‌توانید بنا بر سلیقه، یکی از هفت رنگ موجود را انتخاب کنید و از نمای مدرن و زیبای کیس خود لذت ببرید.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده