روز گذشته ایسر و سازگار ارقام به همراه جمعی از فعالان بازار و اصحاب رسانه در محل هتل اسپیناس اقدام به برگزاری همایش سالیانه‌ی خود کردند. در این مراسم مدیران ایسر و سازگار ارقام از استراتژی‌های جدید این برند در حوزه‌ی گیمینگ نیز رونمایی کردند. با زومجی همراه باشید.

برند Acer عموما در سال‌های گذشته تمرکز و انرژی اصلی خود را صرف محصولات رده‌ی اقتصادی بازار کرده است. اما این روند در حال دگرگونی است و برند مطرح تولید کننده‌ی تایوانی، از برنامه‌ی خود برای ارایه‌ی محصولات متنوع در رده‌های مختلف، به خصوص گیمینگ پرده برداشت.

ption id="attachment_108502" align="aligncenter" width="790"]آقای جورج، مدیر کالای ایسر آقای جورج، مدیر کالای ایسر

در طی همایش سالیانه‌ی ایسر و سازگار ارقام، آقای جورج، مدیر کالای ایسر در خصوص بازار رو به گسترش کامپیوتر‌ها گفت:

برند ایسر پس از ۳۹ سال فعالیت در حال حاضر در ۱۶۰ کشور جهان حضور فعال دارد. در طی سالیان اخیر بازار رایانه‌های شخصی با وجود نوسانات زیاد، همواره روند رو به رشدی را در زمینه‌ی فروش تجربه کرده است. ایسر نیز در همین راستا نگرش خود را دستخوش تغییراتی کرده است و محصولات متنوعی را در انواع رده‌های بازار عرضه خواهد کرد. بخش گیمینگ و تجهیزات مخصوص بازی نیز یکی از رده‌های مهم است که ایسر با درک بهتر این بازار از سال ۲۰۱۵ اقدام به عرضه‌ی محصولات متنوعی کرده است و در آینده‌ی نزدیک نیز نتایج فعالیت گسترده‌ی ما را در این بخش شاهد خواهید بود.

پس از صحبت‌های آقای جورج در خصوص جایگاه کنونی ایسر و برنامه‌ی آینده‌ی این شرکت، مدیران بخش نوت‌بوک و تبلت سازگار ارقام به معرفی محصولات حاضر ایسر در بازار ایران پرداختند. در ابتدا آقایان بحری و صادق به معرفی لپ‌تاپ‌های برند ایسر پرداختند که لپ‌تاپ گیمینگ PREDATOR این برند از جذاب‌ترین بخش‌های این مراسم بود.

لپ‌تاپ مخصوص بازی ایسر

برند PREDATOR به تجهیزات مخصوص بازی ایسر تعلق دارد؛ لپ‌تاپ PREDATOR نیز همانطور که از آن انتظار می‌رفت، برای اجرای بازی‌های روز تا دندان مسلح شده است. این لپ‌تاپ همانند سایر محصولات این رده از رنگ‌های مشکی مات و قرمز در بدنه‌ی خود بهره برده است. لپ‌تاپ‌های PREDATOR در دو اندازه‌ی نمایشگر‌های ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی تولید شده‌اند که در مرحله‌ی اول نمونه‌ی ۱۵.۶ اینچی آن در ایران عرضه خواهد شد. هر دو نمایشگر مذکور به پنل‌هایی با رزولوشن Full HD یا Ultra HD مجهز شده‌اند و امکان انتخاب میان آن‌ها در دسترس خریداران است.

 

این محصول به سری HQ از پردازنده‌های Core i5 و Core i7 با ۶ مگابایت حافظه‌ی کش در کنار ۳۲ تا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR3 یا DDR4 مجهز شده است. کارت گرافیک‌های قدرتمند انویدیا GTX 980 یا GTX 970 نیز وظیفه‌ی پردازش تصاویر را بر عهده خواهند داشت. کیبورد با نور‌پس‌زمینه‌ی قرمز و آبی، حافظه‌های ذخیره‌سازی سریع SSD، باتری ۸ سلولی و وزن ۳/۴ تا ۴ کیلوگرم برای مدل‌های مختلف، از دیگر مشخصات لپ‌تاپ PREDATOR‌ ایسر است. ایسر نقطه‌ی قوت لپ‌تاپ گیمینگ خود را در برابر سایر نمونه‌های موجود، قیمت رقابتی و مناسب آن عنوان کرد.

تبلت مخصوص بازی ایسر

پس از معرفی لپ‌تاپ‌های ایسر نوبت به آقای اصلاحی، مدیر بخش تبلت سازگار ارقام، رسید تا در بخش معرفی تبلت‌های این برند، به تشریح تبلت مخصوص بازی ایسر با نام PREDATOR‌ بپردازد. بزرگ‌ترین مشخصه‌ی این تبلت ۸ اینچی ظاهر متفاوت آن نسبت با سایر تبلت‌های موجود است. طراحی و گوشه‌های شکسته باعث افزایش جذابیت این محصول شده است. هم‌چنین در نگاه نخست چهار اسپیکر قرمز رنگ تعبیه شده در اطراف نمایشگر توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند. ایسر بدین وسیله قصد فراهم کردن تجربه‌ی صوتی بالایی را برای کاربر داشته است. دو موتور ویبره (لرزشی) قدرتمند در دو طرف PREDATOR نیز وظیفه‌ی ارتقای تجربه‌ی بازی را بر عهده دارند.

در بخش سخت‌افزار نیز ایسر از پردازنده‌ی قدرتمند X7 اتم اینتل به همراه چیپ گرافیکی HD اینتل بهره گرفته است. نمایشگر ۸ اینچی Full HD، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، نسخه‌ی ۵ سیستم عامل اندروید و وزن ۳۵۴ گرمی از سایر مشخصات تبلت PREDATOR است.

Acer Predator

مانیتور‌ها و دسکتاپ‌های PREDATOR ایسر، از دیگر محصولات این برند در بخش گیمینگ است که در حال حاضر سازگار ارقام برنامه‌ای برای واردات و عرضه‌ی آن‌ها در ایران ندارد. برند ایسر به لطف قیمت رقابتی خود قادر خواهد بود تا با ارایه‌ی محصولات گیمینگ، رونق زیادی به این رده‌ی بازار به خصوص در داخل کشور، بدهد. زومجی سعی دارد تا به محض ورود این دسته از محصولات به بررسی آن‌ها و ارایه‌ی بازخورد خود به مخاطبان بپردازد.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده