نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

جدید ترین کیت های حافظه ۱۲۸ گیگابایتی DDR4 توسط GSKILL معرفی شدند

شرکت G.Skill پیشرو در عرصه تولید با کیفیت‌ترین حافظه‌ها و لوازم جانبی مرتبط با رایانه ، کیت حافظه جدیدی را به منظور استفاده در پلتفرم Intel X99 معرفی کرده است که ویژگی بارز آن کارایی فوق‌العاده در کنار ارائه حجم بالاست. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

شرکت G.Skill، کیت حافظه جدیدی برای استفاده در پلتفرم Intel X99 معرفی کرده است. این کیت ۱۲۸ گیگابایتی عضوی از خانواده G.Skill Ripjaws V با ترکیب ۸ ماژول ۱۶ گیگابایتی است که بر روی فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز و زمان تاخیر ۱۴-۱۴-۱۴ و ولتاژ ۱/۳۵ ولت فعالیت خواهد کرد که تناسب حجم به فرکانس و زمان تاخیر آن نسبت به حافظه‌های DDR4 تولید شده تا به امروز نسبت بسیار بهینه‌تری دارد به طوری که حافظه‌های اولیه DDR4 به طور استاندارد و پایه بر روی فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز و تایمینگ ۱۵-۱۵-۱۵ کار می‌کنند.

GSKILL

دیگر ویژگی این محصول تازه معرفی شده مجهز بودن به آخرین نسخه فناوری XMP یعنی ورژن 2.0 بوده تا تنظیم و تعریف سرعت فعالیتِ آنها در بایوس مادربوردهای مختلف به سادگی هرچه تمام‌تر انجام گیرد و رایانه شما با پایداری هرچه بیشتر از مزایای این کیت حافظه بهرمند شود تا قدرت پردازشی رایانه شما افزایش باید.

در تصویر ارائه شده از سوی G.Skill مشاهده می‌شود که پایداری این حافظه‌ها بر روی فرکانس و زمان تاخیر اشاره شده در بالا به کمک سنگین‌ترین نرم افزار تست حافظه در مدت زمان ۴۸ ساعت متوالی سنجیده شده است که در طول این مدت آثاری از ناپایداری مشاهده نشده است. این عضو جدید سری Ripjaws V بزودی توسط G.Skill در اواخر ماه فوریه جاری عرضه خواهد شد و قیمت ابتدایی آن ۱۰۶۹/۹۹ دلار اعلام شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده