// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

معرفی روتر و مودم 4G نتربیت مدل NW-431F

مودم و روتر 4G نتربیت مدل NW-431F محصولی خوب برای افرادی است که می‌خواهند از اینترنت دیتا به‌شکلی پایدارتر استفاده کنند. 

این‌روزها یکی از برند‌های شناخته شده مودم در ایران نتربیت است و می‌توانید محصولات متنوعی از این برند را با قیمت مناسب و گارانتی سه ساله آونگ پیدا کنیم. یکی از مودم‌های جدید نتربیت با نام NW-431F در بازار کشور یافت می‌شود. مودم و روتر NW-431F از نوع به‌اصطلاح سیمکارت خور است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با قرار دادن یک سیم کارت از اپراتورهای مختلف به‌راحتی بدون تنظیمات عجیبی به اینترنت متصل شوند. 

از جمله خصوصیات مودم نتربیت NW-431F می‌توانیم به امکان تنظیم کردن وی‌پی‌ان از نوع L2TP، مشاهده پیامک‌ها از طریق تنظیمات مودم و همچنین سرعت انتقال داده ۳۰۰ مگابیتی اشاره کنیم. البته سرعت دانلود و آپلود مودم به‌ترتیب ۱۵۰ مگابیت و ۵ مگابیت است که هردو برای استفاده کاربر چه در زمینه بازی‌های ویدیویی و آنلاین گیمینگ و چه کار‌های روزمره کافی است. از طرفی حضور ۴ آنتن برای دریافت و ارسال اطلاعات و دسترسی کاربرهای مختلف به مودم برای استفاده از اینترنت از جمله امکانات دیگر قابل اشاره مودم 4G نتربیت هستند. 

در این ویدیو معرفی کوتاهی از ویژگی‌های مودم نتربیت NW-431F داریم.

تماشا در یوتیوب


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده