// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۵

فایل هاب راو پاور RP-UM002 | بک آپ بی دردسر از گوشی همراه

شارژر رومیزی و فایل هاب راو پاور RP-UM002 با ارائه امکاناتی نظیر انتقال داده و شارژ دستگاه‌های دیجیتالی با قدرت ۲۴ وات محصولی مناسب و کاربردی برای شارژ همزمان چند وسیله دیجیتالی است. 

با افزایش روزافزون نفوذ دستگاه‌های دیجیتالی در زندگی ما، نیاز به مدیریت شارژ دستگاه‌ها و همچنین امکان شارژ همزمان چند دستگاه بیشتر از گذشته احساس می‌شود. شرکت امریکایی راوپاور یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی است که هرساله با محصولات جدید سعی دارد تا نیاز کاربران به انواع و اقسام لوازم جانبی را برطرف کند. 

در این معرفی می‌خواهیم از شارژر سریع راو پاور RP-UM002 بگوییم؛ وسیله‌ای سبک، کاربردی و البته قدرتمند برای شارژ دستگاه‌های دیجیتالی. راو پاور RP-UM002 در جعبه‌ای کوچک به همراه شارژر و کابل برق برای تأمین انرژی مورد نیاز عرضه شده است. یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که از همان ابتدا نظر شما را به خود جلب می‌کند، پشتیبانی راو پاور RP-UM002 از قابلیت انتقال دیتا است. 

راوپاور RP-UM002 شارژر رومیزی

به این‌ترتیب با نصب اپلیکیشن مخصوص راو پاور روی تلفن هوشمند خود و اتصال یک هارد اکسترنال به درگاه USB می‌توانید داده‌ها را از روی حافظه ذخیره‌سازی به گوشی منتقل کنید. از طرفی انتقال بدون قطعی و آسان اطلاعات همواره اهمیت زیادی دارد. به‌لطف ویژگی پشتیبانی‌گیری با اتصال گوشی یا تبلت می‌توانید از فایل‌های مورد نیاز خود روی گوشی روی هارد اکسترنال یا فلش مموری بک آپ بگیرید. 

بااین‌حال توجه داشته باشید که راو پاور RP-UM002 تنها از اندروید بالای ۴.۴ و آی‌‌او‌اس ۹.۰ به‌بالا پشتیبانی می‌کند. شارژر رومیزی مورد بحث تا چهار ترابایت هارد اکسترنال را پشتیبانی می‌کند. سرعت انتقال داده طبق ادعای راوپاور تا ۲۰ مگابایت افزایش پیدا می‌کند که برای انتقال داده‌هایی چند گیگابایتی مناسب به نظر می‌رسد، هرچند طبیعتا سرعت بالاتر امتیاز مثبت برای شارژر رومیزی RP-UM002 محسوب می‌شد.

بک آپ از گوشی با راوپاور RP-UM002

نرم‌افزار U-Hub امکاناتی را برای گرفتن نسخه پشتیبان از فایل‌ها و بازگردانی آن‌ها ارائه می‌دهد

باتوجه به اهمیت اپلیکیشن U-Hub و تاثیر آن روی استفاده بهینه از راو پاور در این معرفی بیشتر به ویژگی‌های اپلیکیشن U-Hub اشاره می‌کنیم. یکی از مهم‌ترین خصوصیات U-Hub پشتیبان‌گیری آسان است. به‌این‌ترتیب با نصب اپلیکیشن روی تلفن هوشمند و اتصال گوشی امکان پشتیبان گیری از آلبوم، گوشی و فهرست مخاطبان را خواهید داشت. با انتخاب گزینه آلبوم بک‌آپ، نرم‌افزار اقدام به اسکن گوشی و یافتن تصاویر می‌کند. سپس می‌توانید با انتخاب گزینه Backup Now فرایند پشتیبان‌گیری آغاز می‌شود. این ویژگی در بخش Backup Contacts و Phone Backup نیز حفظ شده است.

اما یکی از خصوصیات جذاب فایل‌هاب راو پاور RP-UM002، امکان عکس‌برداری و ضبط فیلم به‌صورت لحظه‌ای روی هارد اکسترنال است. به این‌ترتیب به هردلیلی در صورتی که یک گوشی با دوربین خوب داشته باشید، می‌توانید بدون نگرانی از حافظه کم گوشی، اقدام به فیلم‌برداری یا عکس‌برداری کنید. البته باید توجه داشته باشید که برای استفاده از فایل‌هاب راو پاور RP-UM002، این دستگاه حتما باید به برق متصل شود. 

نرم‌افزار U-Hub همچنین نقش یک فایل منیجر را نیز بازی می‌کند، با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌های خود روی گوشی را مدیریت کنید. به‌لطف تنظیمات بک‌آپ خودکار، امکان پشتیبان‌گیری خودکار از گوشی در زمان شارژ فراهم شده است. برای استفاده از این ویژگی تنها کافی است تا وارد تنظیمات بک آپ بشوید و سپس با انتخاب آیتم‌های مورد نظر مانند ویدیو، تصاویر، موزیک، اسناد یا مخاطبان، همواره یک بک‌آپ دائمی از تلفن هوشمند خود داشته باشید.

پورت‌های شارژر راوپاور RP-UM002

اما راو پاور RP-UM002 به‌عنوان یک شارژر رومیزی با قابلیت شارژ ۲۸ وات نیز شناخته می‌شود. این شارژر دارای ۶ درگاه ورودی USB است:

  • درگاه Storage برای اتصال حافظه ذخیره‌سازی
  • درگاه Phone‌ برای شارژ گوشی و همچنین اتصال گوشی برای پشتیبان‌گیری
  • دو درگاه iSmart برای تنظیم خودکار شدت جریان جهت جلوگیری از خرابی احتمالی باتری
  • شارژ سریع (Quick Charge)‌ برای شارژ سریع دستگاه
  • درگاه یو‌اس‌بی تایپ سی برای شارژ دستگاه‌های مورد نظر 

شارژر رومیزی راو پاور در کنار گلکسی اس ۲۰

راوپاور مدتی است که از تکنولوژی جدیدی به نام iSmart در برخی محصولات خود بهره می‌برد. فناوری iSmart باعث می‌شود تا شارژر به‌صورت هوشمند با بررسی شدت جریان مورد نیاز به‌صورت گزینشی تنها شدت جریال لازم دستگاه را برای شارژ منتقل کند. این موضوع از صدمه دیدن باتری جلوگیری می‌کند. در مجموع فایل‌هاب و شارژر رومیزی راوپاور RP-UM002 محصولی مناسب برای افرادی است که در کنار یک شارژر سریع نیازمند بک‌آپ‌گیری روزانه از تلفن هوشمند خود هستند.

راوپاور RP-UM002 توسط گارانتی آواژنگ برای معرفی در اختیار زومجی قرار گرفته است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده