// یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۰

معرفی پاور بانک راو پاور مدل RP-PB197

در این معرفی نگاهی به ویژگی‌های پاوربانک RP-PB197 با باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انداخته‌ایم تا بیشتر با ویژگی‌های محصول RavPower آشنا شویم.

با عدم تغییر محسوس در شارژدهی گوشی‌های هوشمند هنوز هم شارژدهی گوشی‌های همراه یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از دارندگان موبایل است. به‌همین دلیل شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی از جمله شرکت RavPower در سال‌های گذشته محصولات متنوعی را برای برآورده ساختن نیاز کاربران روانه بازار کرده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی جامع به پاوربانک RP-PB197، محصول شرکت راو پاور داشته باشیم تا درکنار معرفی محتوای داخل جعبه این پاور بانک بیشتر با خود محصول آشنا شویم. 

پاوربانک RP-PB197 در جعبه‌ای جمع‌وجور و گارانتی آواژنگ در ایران به فروش می‌رسد. در داخل جعبه RP-PB197 درکنار خود پاوربانک دفترچه راهنما، یک کابل USB-C و همچنین یک کیسه کوچک برای حمل پاوربانک به رنگ خاکستری قرار دارد. اگر پیش از این با پاوربانک‌ها کار کرده باشید حتما از سطح لک‌پذیر این محصولات آگاهید. طبق ادعای راو پاور، پاوربانگ RP-PB197 دارای بدنه‌ای از جنس فلز و مقاوم به لک و اثر انگشت است که در ارزیابی ما نیز شاهد لک‌پذیری بدنه پاوربانک نبودیم. به این‌ترتیب با نگرانی کمتر می‌توانید پاوربانک را جابه‌جا کنید. 

پورت کوییک شارژ و پاور دلیوری در  راو پاور RP-PB197

ویژگی ای اسمارت شدت جریان مورد نیاز دستگاه را تشخیص می‌دهد. این ویژگی مانع خرابی زودهنگام باتری دستگاه‌ها می‌‌شود.

اما به‌طور خاص RP-PB197 دارای دو پورت QC و PD است که از هر دو پورت می‌توانید برای شارژ تبلت یا گوشی همراه خود استفاده کنید. بااین‌حال تنها باید از درگاه ورودی Power Delivery برای شارژ پاوربانک بهره ببرید. به‌لطف کابل تایپ A به تایپ C موجود در جعبه پاوربانک و اتصال این محصول به شارژرهای مرسوم گوشی‌های همراه قادر به شارژ پاوربانک خواهید بود. 

روی پاوربانک RP-PB197 چهار ال‌ای‌دی برای نمایش میزان شارژ موجود در پاوربانک قرار گرفته است که به ترتیب ۲۵ درصد، ۵۰ درصد، ۷۵ درصد و ۱۰۰ درصد شارژ بودن پاوربانک را به کاربر اطلاع می‌دهد. برای اطلاع از میزان شارژ تنها کافی است تا دکمه پاور را فشار دهید. باتری لیتیوم یونی ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت این پاوربانک قادر است تا به‌دلیل پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی، یک گوشی آیفون ۱۱ را در مدت زمان ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کند که برتری قابل‌توجهی محسوب می‌شود. 

شارژ گوشی با پاور بانک  راو پاور RP-PB197

باتری قدرتمند مدل RP-PB197 توسط شرکت ال‌جی (LG) تولید شده است که از این جهت نیز به‌دلیل کیفیت‌ بالای باتری‌ها، این پاوربانک را در جایگاه برتری نسبت به رقبا قرار می‌دهد. خروجی مدل RP-PB197 باتوجه‌به مدل دستگاه متصل شده شدت جریان متفاوتی را تأمین می‌کند. به‌لطف تکنولوژی iSmart، پاوربانک به‌صورت هوشمند قادر به بررسی دستگاه متصل شده و ارائه شارژ مطلوب دستگاه است.

یکی از ویژگی‌های پاوربانک مورد بحث پشتیبانی از شدت جریان‌های متفاوت است به‌لطف تکنولوژی ای اسمارت است. با نگه داشتن دکمه پاور به مدت سه ثانیه، پاوربانک شدت جریان لازم برای شارژ دستگاه‌های مختلف را تأمین می‌کند. در نتیجه اگر دستگاه شما به‌شدت جریان کمتری نیاز داشته باشد، می‌توانید بدون نگرانی از صدمه به باتری دستگاه، آن را شارژ کنید. 

مقایسه کارت بانک با پاوربانک

اما باید کمی هم از ظاهر جمع‌وجور راوپاور مدل RP-PB197 گفت. این پاوربانک دارای ابعاد ۷.۷ در ۵.۸ در ۲.۵ سانتی‌متر است که آن را در طول و عرض کوچکتر از یک کارت بانک می‌کند. بااین‌حال باید گفت باتوجه‌به حضور باتری‌های ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی در مدل RP-PB197، این پاوربانک وزنی در حدود ۳۰۰ گرم دارد که با وجود بدفلزی چندان سنگین نیست.  RP-PB197 به‌لطف ابعاد کوچک یکی از گزینه‌های مناسب برای راحتی جابه‌جایی است. 

پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راوپاور مدل RP-PB197 در پنج رنگ مشکی، سبز تیره، کرم، خاکستری و طلایی روانه بازار شده است. پاوربانک RP-PB197 توسط آواژنگ برای معرفی در اختیار زومجی قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید تصویر نسخه سفید و سبز این پاوربانک را مشاهده کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده