نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

سیستم تخریب و فیزیک بازی Crackdown 3، شما را شگفت زده خواهد کرد

بازی Crackdown 3 در بخش چندنفره از تکنولوژی «ابری» استفاده می‌کند و همین مسئله، باعث خلق سیستم فیزیک و تخریب شگفت‌انگیز این بازی شده است. با زومجی و اطلاعاتی از نحوه کارکرد این سیستم همراه باشید.

اگر تریلر سینمایی منتشرشده در زمان رونمایی بازی را به خاطر داشته باشید، با انفجار یک ساختمان، اجزای آن روی ساختمانی دیگر فرو ریخت و همین مسئله باعث تخریب دو ساختمان شد. ظاهرا این مسئله تنها برای تزئین کردن ویدیو رونمایی بازی نبوده است و در گیم‌پلی هم شاهد این سیستم شگفت‌انگیز خواهیم بود!

در بخش داستانی و تک‌نفره Crackdown 3 آن‌چنان شاهد تخریب‌های نفس‌گیر و واقعی نخواهیم بود. این بخش چندنفره بازی است که خصوصیات نسل هشتمی بازی را نشان خواهد داد.

وقایع بخش چندنفره برخلاف بخش داستانی، در یک شهر دیگر اتفاق خواهد افتاد و هرگوشه از آن به یک سرور متصل است. زمانی که بازیکنان شروع به تخریب محیط می‌کنند، محاسبات انجام شده به سرورها و پس از آن نتیجه به کنسول‌های بازیکنان فرستاده می‌شود.

در بازی اگر ساختمانی را منفجر کنید و تکه‌های آن ساختمان به اشیای دیگر اصابت کند، به لطف تکنولوژی ابری شاهد تخریب‌های باورنکردنی خواهیم بود. تمام اشیایی که در بازی وجود دارد با اشیای دیگر ارتباط برقرار می‌کنند. برای انجام این کارها، سرورهایی که برای گوشه و نقاط دنیای بخش چندنفره قرار داده شده به صورت مستقیم با یکدیگر کار می‌کنند. در دمویی که در نمایشگاه گیمزکام به اهل رسانه نشان داده شده، سازندگان گفته‌اند برای این نمایش از ۱۱ سرور به صورت همزمان استفاده کرده‌اند.

crackdown-3-07

 

با تمام این تفاسیر، شاید فکر کنید برای اجرای بخش چندنفره بازی و دیدن تخریب‌های شگفت‌انگیز آن، به اینترنت پر سرعت نیاز دارید. دِیو جونز، تهیه‌کننده Crackdown 3 گفته است با بهینه‌سازی‌هایی که تیم آن‌ها بر روی بخش چندنفره انجام می‌دهند، بازیکنان به ۲ الی ۴ مگابایت اینترنت پر سرعت نیاز خواهند داشت. باوجود تکنولوژی ابری و سیستم تخریب Crackdown 3، بدون شک این رقم برای تجربه بخش چندنفره این بازی برای اکثر کاربران کشورهای غربی و آسیای شرقی در دسترس است، با این حال شاید بازیکنان ایرانی به خاطر محدودیت سرعت اینترنت، با مشکل مواجه شوند.

جونز درادامه صحبت‌های خود گفته است این تکنولوژی کنسول ایکس‌باکس وان را قدرتمندتر از گذشته کرده است. با این حال در آینده و زمانی که سازندگان دیگر از تکنولوژی‌های تخریب Crackdown 3 در بازی خود استفاده کنند، احتمالا شاهد نمایش‌های شگفت‌انگیز بهتری نسبت به این بازی خواهیم بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا قصد دارید به تجربه بخش چندنفره Crackdown 3 بپردازید؟ اگر این چنین است، اینترنت‌های خود را آماده یک مهمانی شگفت‌انگیز و پر از تخریب کنید.

اگر ویدیو گیمزکام این بازی را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده تریلر بازی Crackdown 3 در کنفرانس مایکروسافت بپردازید.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده