نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

تاریخ انتشار بازی موبایلی Lara Croft Go مشخص شد

در جریان نمایشگاه گیمزکام، اسکوئر انیکس تاریخ انتشار بازی جدید خود، Lara Croft Go را که برای دستگاه‌های موبایل منتشر می‌شود اعلام کرد. بازی که سبک و سیاقی شبیه Hitman Go دارد در تاریخ ۲۷ آگوست (۵ شهریور) منتشر خواهد شد. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

بازی Lara Croft Go که در جریان نمایشگاه E3 معرفی‌ شد در استودیو مونترال اسکوئر انیکس در حال ساخت است. بازی شباهت‌های بسیاری به دیگر بازی این استودیو، Hitman Go دارد که چندی پیش بر روی دستگاه‌های موبایل منتشر شده بود و بازی اکشن Hitman را به یک بازی معمایی تبدیل کرده بود و به موفقیت بسیار خوبی‌ هم دست یافت.

یکی‌ از نویسندگان گیم‌اسپات که تجربه امتحان کردن بازی را داشته در مورد Lara Croft Go گفت:

با اینکه Lara Croft Go المان‌های کلیدی خود را از Hitman Go قرض گرفته است، بازی تفاوت‌های بسیاری با Hitman Go دارد. دلیل این امر وجود موانع، وسایل قابل استفاده و دشمنان متنوع است.

در ادامه این خبر، اسکوئر انیکس یک مسابقه طراحی برای بازی Lara Croft Go نیز معرفی‌ کرد. این مسابقه که با مشارکت خیریه Child's Play برگزار می‌شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می‌دهد که تصاویر هنری خود را با الهام از فضای بازی Lara Croft Go برای اسکوئر انیکس بفرستند. برنده این مسابقه علاوه بر بردن جوایزی شانس این را به دست می‌آورد که تصویر هنری‌اش در مراسم رسمی‌ انتشار بازی که در جریان نمایشگاه پکس پرایم برگزار می‌شود به حضار نمایش داده شود. همچنین بهترین تصاویر هنری ساخته شده به حراج گذاشته می‌شوند و سود حاصل از فروش آنها به خیره Child's Play اهدا می‌شود.

بازی بعدی کنسولی Tomb Raider که قرار است نوامبر (آبان) امسال منتشر شود در انحصار زمانی‌ ایکس‌باکس وان خواهد بود. این بازی در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود.

منبع: Gamespot

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده