نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹

تاریخ انتشار بازی Battleborn، محصول جدید استودیو گیِرباکس مشخص شد

کمپانی نام‌آشنای 2K Games در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، تاریخ انتشار بازی Battleborn، محصول جدید استودیو گیِرباکس، سازندگان محبوب سری Borderlands  را اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Battleborn که در سبک اول‌شخص و مبارزات وسیع است، در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۱۶ (هفده بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد.

علاوه بر این تاریخ انتشار، سازندگان اقدام به معرفی چهار قهرمان دیگر بازی و خصوصیات آن‌ها کردند. درادامه با یکدیگر نگاهی به این چهار شخصیت جدید می‌اندازیم:

بِنِدیکت (Benedict): آگوست بندیکت، یکی از آخرین بازمانده‌های نژاد «آویَنت» است که شباهت زیادی به پرندگان دارد. او برای برقرار کردن صلح و آرامش قسم خورده و با سلاح نارنجک انداز بزرگ خود، تخریب را به همراه می‌آورد. بندیکت در کارهایی مانند پرش‌های بلند، استفاده از اسلحه در زمان انجام این کار و پرواز کردن بسیار خِبره است.

مِلکا (Mellka): این قاتل که مهارت  زیادی در مخفی‌کاری دارد، پدر و مادر خود را در سنین جوانی و پیش از زمانی که به یکی از اعضای اصلی گروه «اِلدِرید» تبدیل شود از دست داد. زندگی او با از دست دادن چیزهای زیادی شکل گرفته، اما به جای بروز نااُمیدی، وی خشم را برای رهایی خود از این فقدان‌ها انتخاب کرد. حملات او بسیار سریع است و با سلاح‌هایی مانند کُلت، اسلحه‌ای که از خود گاز ساطع می‌کند و البته حملات رو در رو،  دشمنان را از بین می‌برد.

اَمبرا (Ambra): این شخصیت به دست کشیشان قدیمی بزرگ شده است و با پیدا کردن راهی ناشناخته، عمری طولانی به دست آورده است. گروه امبرا که «جِنِریت» نام دارند، به او خیانت کرده‌اند و به همین دلیل، وی این روزها در کنار گروه «Battleborn» مبارزه می کند. او با حملات نزدیک و قدرتمند خود و قابلیت بازیابی سلامتی همراهان، به عنوان یک قهرمان خاص شناخته می‌شود.

رِینا (Reyna):همراهان رینا او را با نام «والکِری» می‌شناسند. او در یک گروه سرکش و یاغی به دنیا آمده است و یکی از اعضای آخرین ستاره‌های باقی مانده در مدار شناخته می‌شود. رینا برای آزادی رهبران خود، به سختی مبارزه کرده است. با دراختیار داشتن کلت لیزری و دستکش‌های خاص، رینا به خوبی همراهان خود را در میدان نبرد یاری می‌کند.

درانتها می‌توانید تصویری از چهار قهرمان جدید معرفی شده را مشاهده و نظرات خود را در این رابطه با ما درمیان بگذارید:

Battleborn

 

بازی Battleborn در تاریخ ۱۷ بهمن سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده