نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۴

تایید شد: بازی Final Fantasy XV در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد

پس از سال‌ها انتظار، شنیدن شایعات مختلف و بازی کردن با احساسات طرفداران، سرانجام هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV اعلام کرد این بازی در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

زمانی که در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ از تاباتا پرسیده شد چه زمانی اسکوئر انیکس تاریخ انتشار Final Fantasy 15 را اعلام خواهد کرد، وی گفت:

در بهترین حالت، می‌توانم به شما بگویم Final Fantasy XV امسال عرضه نخواهد شد. فکر کنم در نمایشگاه PAX Prime که در ماه آینده برگزار خواهد شد، بتوانیم تاریخ انتشار دقیق بازی را اعلام کنیم.

درادامه کارگردان بازی فاینال فانتزی ۱۵ در رابطه با هیجان‌زده کردن مجدد طرفداران پس از روند طولانی ساخت این بازی صحبت کرد:

می‌دانم که مردم برای مشاهده این بازی و صحبت کردن با اهل رسانه در رابطه با آن راه زیادی را به کُلن آمدند. می‌دانیم که مردم کمی نسبت به این بازی نگران هستند. با این حال می‌توانم به آن‌ها اطیمنان خاطر دهم که ما تاریخ انتشار بازی را به صورت داخلی تایین کردیم.

درنهایت، تاباتا بهترین یا حداقل خبری که طرفداران انتظار داشتند را اعلام کرد:

می‌توانم با اطمینان خاطر به طرفداران بگویم قبل از سال ۲۰۱۷ می‌توانند Final Fantasy XV را بازی کنند.

پیش از نمایشگاه گیمزکام، اسکوئر انیکس به طرفداران وعده داد در این همایش نمایش جدیدی از گیم‌پلی بازی Final Fantasy XV را به عموم نشان خواهد شد. با این حال این کمپانی ژاپنی به جای این کار، تصمیم گرفت تریلر سینمایی جدیدی را از بازی پخش کند. ویدیو سینمایی جدید بازی Final Fantasy 15 در گیمزکام ۲۰۱۵، پدر نوکتیس، شخصیت اصلی بازی و اتفاقات گذشته را نشان می‌داد.

اگرچه امروز تاریخ انتشار دقیق بازی موردانتظار Final Fantasy XV اعلام نشد، اما خبر این‌که تا سال آینده این بازی را تجربه خواهیم کرد و ماه آینده شاهد اعلام تاریخ انتشار دقیق آن خواهیم بود بسیار لذت‌بخش بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

با این خبر، می‌توانیم اعلام کنیم بازی Final Fantasy XV در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده