نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۰۰

حالت «Spectator» بازی Rainbow Six: Siege ابتدا در اختیار کاربران PC قرار خواهد گرفت

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت شب گذشته با انتشار تریلر جدید از بازی Rainbow Six: Siege در گیمزکام ۲۰۱۵، از حالت «Spectator» این بازی رونمایی کرد. حال این کمپانی با انتشار اطلاعاتی جدید از بازی، اعلام کرده این حالت ابتدا برای پلتفرم پی‌سی منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

حالت Spectator بازی Rainbow Six: Siege دوربینی است که نمایی اول‌شخص را از میدان نبرد به بازیکنان ارائه می‌دهد. با این دوربین، بازیکنان می‌توانند مسابقات را از دو جنبه «سرگرمی» و «به دست آوردن اطلاعات از تاکتیک‌های بازی» تماشا کنند.

در زمان انتشار بازی Rainbow Six: Siege در تاریخ ۱۳ اکتبر، نسخه آزمایشی این حالت برای کاربران رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. یوبی‌سافت در خبری اعلام کرده این حالت تا اوایل سال ۲۰۱۶ دراختیار کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار نخواهد گرفت.

سخنگوی این کمپانی فرانسوی در این رابطه می‌گوید:

به دلیل این‌که پی‌سی پلتفرم اصلی ما برای ساخت Rainbow Six: Siege است، این خصوصیت ابتدا برای این پلتفرم عرضه خواهد شد. انتشار نسخه آزمایشی در رایانه‌های شخصی به ما اجازه می‌دهد نظرات بازیکنان را دریافت و نسخه اصلی را با بهترین کیفیت برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر کنیم.

یوبی‌سافت امروز همچنین از نقشه جدید Rainbow Six: Siege با نام «Kanal» رونمایی کرد. این نقشه در شهر هامبورگ آلمان واقع شده است و دارای ساختمان‌ها، پل و راه‌های‌ آبی بسیار زیادی است.

درادامه، این کمپانی امروز از چهار گروه مختلف سربازان تروریستی در این بازی نظامی رونمایی کرد. درادامه با یکدیگر نگاهی به نام‌ها و خصوصیات آن‌ها می‌اندازیم:

Rainbow Six Siege

 

بَندیت (Bandit): این گروه دارای منابع زیادی هستند و سریعا خود را با محیط تطبیق می‌دهند. بندیت‌ها با دراختیار داشتن یک وسیله الکتریکی، می توانند نیروی الکتریسیته را به سیم‌های خاردار و سطوح فلزی وارد کنند.

بلیتز (Blitz): با قدرت بدنی بالا، این گروه با سِپَر و هشت نارنجک بهترین انتخاب برای نبرد در خط مقدم مبارزه هستند.

آی‌کیو-آی‌کیو (IQ – IQ): این گروه مونث از مهندسان الکترونیک با استعداد تشکیل شده است. با ارسال یک سنسور خاص، سربازان آی‌کیو آی‌کیو می‌توانند دستگاه‌های الکترونیکی را ردیابی کنند و اطلاعات لازم را از عملکرد آن‌ها به دست بیاورند.

جَگِر(Jäger): این گروه از کارشناسان فنی که اطلاعات زیادی از ابزارآلات پیچیده دارند تشکیل شده است. با در دست داشتن سلاحی با نام «مَگ‌پی»، جَگِرها می‌توانند بمب‌های ارسال شده به سمت گروه خود را خنثی کنند.

بازی Rainbow Six: Siege در تاریخ ۱۳ اکتبر (بیست و یک مهر) برای پلتفرم های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. کسانی که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند، اواخر تابستان به نسخه آزمایشی آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده