نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۸

اضافه شدن هیروها و دو نقشه جدید به بازی Overwatch

بلیزارد در جریان کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ بخشی از نطق خود را به بازی Overwatch اختصاص داد و از هیروها و همچنین دو نقشه جدید برای این بازی رونمایی کرد.

جدیدترین شخصیت قابل بازی در بازی تیراندازی رقابتی بلیزارد یعنی Overwatch، لوسیو؛ یک دی‌جی از شهر ریودوژانیرو برزیل است. لوسیو، فرزتر از بسیاری از شخصیت‌های بازی است و دلیل این امر هم اسکیت‌بوردی است که با استفاده از آن در طول بازی به حرکت می‌پردازد.

همراه حرکت لوسیو، تعدادی موسیقی نیز پخش می‌شود. یکی از این موسیقی‌ها، میزان سلامتی او و هم‌تیمی‌هایش را بهبود می‌بخشید و یکی دیگر از این موسیقی‌ها، سرعت حرکت او را افزایش می‌دهد.

او همچنین می‌تواند با استفاده از صدا، به دور خود و هم‌تیمی‌های اطرافش سپری برای جلوگیری از آسیب ایجاد کند.

جدا از رونمایی شخصیت لوسیو، بلیزارد از دو نقشه برای این بازی نیز رونمایی کرد. یکی از این نقشه‌ها Volskaya Industries و دیگری Numbani نام دارد.

Volskaya یک شهر برفی است که شبیه به شهر کلمبیا در بازی Bioshock Infinite است. این شهر دارای کتابخانه‌های متعدد و البته یک کارخانه فعال است. دیگر نقشه جدید بازی یعنی Numbani یک فرودگاه در محیطی سبز است. برج‌های سر به فلک کشیده شهر را پر کرده‌اند و درون این برج‌ها پر از پوسترهای رنگارنگ است.

نسخه آزمایشی محدود بازی Overwatch اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده