// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴

بازی Mafia 3 برای عرضه در سال ۲۰۱۶ میلادی رونمایی شد

بازی مورد انتظار Mafia 3 دقایقی پیش به طور رسمی با انتشار تریلری رونمایی شد و قرار است در سال آینده‌ی میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود. در ادامه با اطلاعاتی از بازی همراه ما باشید.

قبل از گیمزکام ۲۰۱۵ کمپانی 2K اعلام کرده بود که قرار است از بازی Mafia 3 در این رویداد رونمایی کند که به وعده‌ی خود هم عمل کرد. داستان مافیا این بار به سال ۱۹۶۸ میلادی و شهر New Orleans در ایالت Louisiana رفته است. قهرمان بازی شخصیتی به نام لینکلن کلی، سرباز بازنشسته‌ی جنگ ویتنام است که حالا سعی دارد یک زندگی جدید را پس از مشقت‌هایی که کشیده بسازد.

لینکلن که پس از بازگشت از جنگ، به دنبال آرامش و زندگی با خانواده‌اش است، ناگهان در مخمصه‌ای بزرگ و انتقام‌جویانه گرفتار می‌شود. بنا به دلایل نا معلوم، خانواده‌ی جدید لینکلن توسط مافیای ایتالیایی شهر به طرز وحشیانه‌ای قتل‌عام می‌شوند. لینکلن حالا جنگ بزرگی را علیه ایتالیایی‌ها راه انداخته و تعادل دنیای خلاف‌کاران زیرزمینی New Orleans را بر هم زد. لینکلن با خلافکاران دیگر متحد می‌شود و امپراطوری خود را برای مبارزه علیه مافیای ایتالیایی تشکیل می‌دهد که باعث می‌شود چهره‌ی کلی شهر تغییر کند.

مافیا ۳ در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۶ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720 | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

منبع: Polygon

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده