// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

فروش ۳۰ میلیون نسخه‌ای بازی Diablo 3 از زمان انتشار

اکتیویژن بلیزارد در جریان گزارش مالی نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵، رسما میزان فروش Diablo 3، بازی اکشن نقش‌آفرینی خود را ۳۰ میلیون نسخه از زمان عرضه تا کنون اعلام کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اکتیویژن بلیزارد در گزارش درآمد سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۵ منتهی به ۳۰ ژوئن اعلام کرد که این رقم شامل فروش جهانی بازی به مشتریان Diablo 3 از زمان عرضه‌ی بازی در ماه می ۲۰۱۲ تاکنون می‌شود. این یعنی بازی Diablo 3 در طول سه سال بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته است.

اینکه ارقام فروش اعلام شده تنها شامل نسخه‌ی مستقل بازی Diablo 3 می‌شود یا در این آمار نسخه‌ی همراه با بسته الحاقی Diablo 3: Reaper of Souls که در ماه مارس ۲۰۱۴ عرضه شد نیز اعمال شده، مشخص نیست. در صورت انتشار ابعاد جدیدی از این آمار آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

diablo-3-reaper-of-souls-640x227بازی Diablo 3 در حال حاضر لقب پرفروش‌ ترین بازی رایانه‌های شخصی را در تمام دوران یدک می‌کشد. بلیزارد سال گذشته موفق شد با فروش ۲۰ میلیون نسخه‌ای از بازی Diablo 3 و نسخه‌ی همراه با بسته Reaper of Souls به صدر جدول فروش دست پیدا کند. بلیزارد به تازگی در ماه آپریل بسته‌ی الحاقی Reaper of Souls را در کشور چین منتشر کرد.

منبع: ‌Polygon

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده