// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

تماشا کنید: ویدیوهای Homefront: The Revolution جنگ و انقلاب نشان می‌دهد

مایکروسافت دقایقی پیش نمایش مفصلی از بازی Homefront: The Revolution نشان داد و در خبری هیجان انگیز اعلام کرد که دموی بخش چند نفره بازی ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

بازی Homefront: The Revolution مراحل ساخت پر پیچ و خمی را پشت سر گذاشته است اما به هر حال هنوز قرار است عرضه شود و امروز ما در کنفرانس خبری مایکروسافت برای نمایشگاه گیمزکام نگاهی کامل به بخش تک نفره بازی داشتیم و به علاوه اعلام شد که دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان زودتر از باقی دنیا به دموی بخش چند نفره بازی دسترسی خواهند داشت.

تیم سازنده اطلاعات زیادی از بخش چند نفره ارائه نداد اما به هر حال متوجه شدیم که در این بخش شما با دیگر بازیکنان باید به مبارزه با نیروهای متجاوز کره‌ای بپردازید. همچنین دموی اشاره شده قرار است طی زمستان سال جاری عرضه شود.

دانلود با رزولوشن HD 720p |

ویدئوی نمایش داده شده از بازی به اندازه کافی توانست بازیکنان را از هسته‌ی اصلی گیم پلی بازی در بخش داستانی  مطلع کند. داستان بازی Homefront: The Revolution دقیقا بعد از وقایع قسمت اول شکل می‌گیرد که یعنی مراحل بازی در کشور ایالات متحده‌ای که توسط نیروهای کره شمالی به اسارت درآمده جریان دارند. به دنبال همین شما اساسا نقش یک آمریکایی شورشی و وطن پرست را بر عهده می‌گیرید. به طور کلی ایده و ساختار بازی به شدت جذاب به نظر می‌رسد. سربازی که شما کنترل آن را به دست خواهید گرفت از لحاظ تجهیزات به شدت در مضیغه قرار دارد و گروهی که در آن فعالیت می‌کند نیز به احتمال زیاد آمریکایی‌های چریکی هستند که قصد دارند کنترل کل کشور را از دست نیروهای کره شمالی بیرون بکشند.

در بازی عدم برابری از لحاظ تجهیزات بین گروه شما و سربازان کره‌ای کاملا مشهود خواهد بود. طی ویدئوی نمایش داده شده ما سربازی را دیدیم که اسلحه رایفلی قدیمی و کهنه را در دست داشت اما در مقابل سربازان متجاوز وسایل نقلیه و تسلیحات به شدت پیشرفته‌ای در اختیار داشتند. با این حال شما آنقدر هم دست خالی نخواهید بود بلکه می‌توانید از برخی وسایل دست ساز هم بهره ببرید برای مثال ما در ویدئو مشاهده کردیم که شخصیت اصلی از یک مدل پهباد با قابلیت انفجار و کنترل از راه دور برای از بین بردن تعدادی از سربازان کره‌ای استفاده کرد. همچنین جدا از آن شما قابلیت استفاده از یک مدل موتور را هم به عنوان وسیله نقلیه دارید که پویایی بی نظیری دارد.

دانلود با رزولوشن HD 720p |

با تمام این احوال نابرابری میان تجهیزات شما و تیم مقابل کاملا مشهود است و باید صبر کنیم تا ببینیم آیا بازی Homefront: The Revolution می‌تواند از این ایده‌ی به شدت جذاب نهایت استفاده را ببرد یا خیر. اگر تیم سازنده واقعا بتواند گیم‌پلی بازی را هیجان انگیز بسازد و شما را مجبور کند تا برای برنده شدن از تاکتیک‌های چریکی استفاده کنید پس باید قطعا منتظر این بازی باشیم.

بازی Homefront: The Revolution قرار است در طی سال ۲۰۱۶ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده