نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۲

تریلر جدید بازی Scarlet Nexus در گیمزکام 2020 با محوریت کاراکترها

در جریان مرایم افتتاحیه رویداد گیمزکام 2020 از تریلر جدید بازی Scarlet Nexus از بندای نامکو رونمایی شد.

بندای نامکو (Bandai Namco) در خلال رویداد Gamescom: Opening Night Live 2020 تریلر جدید از بازی Scarlet Nexus را به نمایش گذاشت. در این ویدیو Yuito Sumeragi پروتاگونیست داستان این بازی را به همراه نیروهای فراطبیعی خود درکنار سایر کاراکترهای جدیدی که قبلاً ندیده بودیم، مشاهده می‌کنیم. آن‌ها درکنار هم و علیه نیروهای بیگانه‌ای که از آسمان به سوی آن‌ها حمله‌ور شدند، مبارزه می‌کنند.

 

بازی Scarlet Nexus

تماشای تریلر جدید بازی Scarlet Nexus در یوتیوب

یکی از شخصیت‌های جدید و جالبی که در این ویدیو دیده می‌شود، کاراکتر مؤنث و توانمندی است که با استفاده از قدرت کنترل ذهن خود، قادر به ایجاد یک بدل از شخصیت خود خواهد بود. این ویدیو شماری از قدرت‌های ماورائی کاراکترها و همچنین نسخه‌های ارتقاء یافته‌ای از Yuito که ظاهراً بعدها و در جریان بازی قفل گشایی می‌شود را به تصویر می‌کشد.

Scarlet Nexus اولین‌بار در ماه می سال جاری میلادی معرفی شده و تیمی از توسعه‌دهندگان Tales of Symphonia به سرپرستی Kenji Anabuki به‌عنوان کارگردان بازی مشغول ساخت آن هستند. وی سابقه فعالیت در بازی‌هایی مانند Symphonia، Abyss، Vesperia، Xillia و Xillia 2 را در کارنامه دارد. بازی Scarlet Nexus، یک بازی شرقی با طراحی‌های انیمه‌ای است که بازیکنان را در نقش مبارز‌هایی قرار می‌دهد که باید با یک نیروی فرازمینی مبارزه کنند.

Scarlet Nexus برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. پلتفرم‌های پی سی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس این بازی را دریافت می‌کنند. Scarlet Nexus جزء بازی‌هایی است که از قابلیت اسمارت دلیوری در کنسول‌های ایکس‌باکس برخوردار خواهد بود.

رویداد افتتاحیه گیمزکام 2020 موسوم به Opening Night Live هم‌اکنون در جریان است. جدیدترین اخبار و تریلرهای این رویداد را با زومجی دنبال کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده