نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground در افتتاحیه گیمزکام 2020 رونمایی شد

فوکس هوم اینتراکتیو در جریان رویداد افتتاحیه گیمزکام 2020 از بازی جدید Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground رونمایی کرد.

گسکت گیمز (Gasket Games) و فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home) در جریان مراسم افتتاحیه رویداد گیمزکام 2020 از بازی جدید Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground رونمایی کردند. این بازی در سبک استراتژی و در دنیای فانتزی Warhammer: Age of Sigmar قرار می‌گیرد.

دانلود از آپارات

بازی جدیدی که در خلال مراسم افتتاحیه رویداد گیمزکام 2020 موسوم به Opening Night Live رونمایی شده، جزئیات زیادی از گیم پلی بازی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. ضمن این که تاریخ انتشار بازی نیز هنوز اعلام نشده است. اما می‌دانیم که این بازی در سال ۲۰۲۱ برای پی‌سی، پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

قبلاً هم اعلام شده بود که بازی جدید Gasket Games احتمالاً یک عنوان استراتژیک در مجموعه Age of Sigmar باشد. این استودیو متشکل از اعضای قدیمی استودیوی Relic Games بوده که بازی‌های محبوب Warhammer 40,000 Dawn of War را در کارنامه دارند. علاوه بر این شماری از کارکنان سابق Blackbird Interactive که بازی Homeworld: Deserts of Kharak را ساخته بودند نیز در این استودیو مشغول کار هستند.

رویداد افتتاحیه گیمزکام 2020 موسوم به Opening Night Live هم‌اکنون در جریان است. جدیدترین اخبار و تریلرهای این رویداد را با زومجی دنبال کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده