// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۷

تاریخ عرضه بازی Little Nightmares II با پخش تریلر آن در گیمزکام 2020 اعلام شد

استودیو Tarsier Studios پس از ماه‌ها انتظار کشیدن طرفداران بالاخره تریلری کوتاه و جذاب از گیم‌پلی دنباله‌ی بازی Little Nightmares را پخش کرد. البته انگار حالا کابوس‌ها بزرگ‌تر از قبل شده‌اند.

سری بازی Little Nightmares شدیدا در ایجاد ترسی به‌خصوص و آزاردهنده تبحر دارد و می‌تواند با فضاسازی نفس من و شما را بند بیاورد. پس اگر فکر می‌کردید که قسمت اول این مجموعه بازی نهایت وحشت آن را به تصویر کشید، حالا می‌توانید با دیدن تریلر قسمت دوم آن تصور را از یاد ببرید. زیرا به نظر می‌رسد که سازندگان این‌جا همه‌ی عناصر سازنده‌ی بازی نخست را برداشتند و آن‌ها را به مرحله‌ی جدیدی بردند. داستان از همه نظر در حال گسترش یافتن به نظر می‌رسد و ظاهرا همچنان قرار است در روایتی تصویرمحور و خالی از دیالوگ، گیمرهای زیادی را با خود درگیر کند.

البته یکی از جذاب‌ترین موارد قابل‌توجه تریلر جدید آن است که نشان می‌دهد چه‌قدر نورپردازی‌ها، سایه‌زنی‌ها و در کل گرافیک فنی «لیتل نایتمرز 2» نسبت به «لیتل نایتمرز» پیشرفت دارد.  با این اوصاف می‌توان امیدوار بود که مجددا اعضای استودیو Tarsier Studios ما را در جهان ناشناخته‌ی بازی خود گم کنند و به مفاهیمی خاص برسانند.

دانلود تریلر گیم‌پلی بازی لیتل نایتمرز 2 از آپارات

مطابق اخبار بازی بیرون‌آمده از افتتاحیه‌ی گیمزکام 2020، بازی Little Nightmares 2 در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۱ (۳ اسفند ۱۳۹۹) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده