// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

بخش چندنفره بازی Death Stranding چیزی مشابه انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse خواهد بود

هیدئو کوجیما در مصاحبه‌‌ی جدید خود اعلام کرده است که بخش مولتی پلیر بازی Death Stranding چیزی شبیه فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse خواهد بود.

می‌دانیم که بازی بسیار مورد انتظار Death Stranding دارای بخش چند نفره خواهد بود، اما درباره‌ی اینکه چگونه تجربه شخصی شما با دیگران در ارتباط قرار خواهد گرفت تا به الان توسط هیدئو کوجیما، خالق این بازی، توضیحی داده نشده است. بااین‌حال کوجیما در مصاحبه اخیر خود در Gamescom، توضیحات بیشتری درباره كاركردهای این بخش داد و آن‌را با اثر دیگری مقایسه کرد.

کوجیما در مصاحبه‌ای با یوتیوبر فرانسوی ژولین چییز (Julien Chièze) در مورد چگونگی اتصال بازیکنان به هم حتی با وجود نحوه‌ی بازی متفاوت هرکس در حین بازی صحبت کرد. کوجیما گفت:

هرچه بیشتر بازی کنید، بیشتر متوجه می‌شوید که او تنها کسی نیست که در این شرایط قرار گرفته است. هنگام انتشار بازی، احتمالاً میلیون‌ها نفر نیز در حال بازی کردن هستند و شما با استفاده از چیزی به آن‌ها متصل خواهید شد.

هنگامی که از او پرسیده شد که منظور او از استفاده‌ی عبارت چیزی در بین صحبت‌هایش چیست، کوجیما مقایسه‌ای با فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse انجام داد. کوجیما با اشاره به داستان این فیلم پاسخ داد:

مایلز فکر می‌کند که او تنها مرد عنکبوتی در دنیا است اما افراد مختلف از دنیاهای متفاوت تبدیل به مرد عنکبوتی می‌شوند و با هم دیدار می‌کنند. ناگهان مایلز دیگر تنها نیست! البته که بازی Death Stranding متفاوت خواهد بود، اما این سرنخی درباره‌ی موضوع این بازی است.

کوجیما در ادامه‌ی صحبتش گفت که این تمام چیزی است که می‌تواند در زمان حال درباره‌ی این بخش بازی Death Stranding با ما به اشتراک بگذارد. این اولین‌بار نیست که کوجیما بازی Death Stranding را با فیلم Spider-Verse مقایسه می‌کند. سال گذشته کوجیما پس از دیدن این فیلم برای اولین‌بار، در مورد آن توییت کرد و آن را شاهکار نامید. وی در ادامه گفت كه این فیلم شباهت زیادی هم با موضوع بازی Death Stranding و هم با كار قبلی خود یعنی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain دارد.

ما هنوز اطلاعات زیاد و واضحی در مورد بازی Death Stranding نداریم و کوجیما نیز در این ارتباط بسیار محتاطانه عمل می‌کند. بازی Death Stranding قرار است در تاریخ ۱۷ آبان برای کاربران پلی‌ استیشن 4 روانه بازار شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده