نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵

تریلر سینمایی بازی The Waylanders منتشر شد [گیمزکام 2019]

به‌تازگی و به‌مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2019، تریلر سینمایی بازی نقش آفرینی The Waylanders منتشر شده است که برای تماشای آن با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

بازی نقش آفرینی The Waylanders توسط استودیوی مستقل اسپانیایی Gato Salvaje در حال توسعه است. این بازی با تاثیر و الهام از آثاری چون Dragon Age: Origins و Pillars of Eternity ساخته شده است. داستان بازی در بریگانتیا اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی آن کسی است که به صورت داوطلبانه حاضر شده خود را از چرخه تناسخ سلتیک جدا کند و بعد از مرگ برای همیشه از بین برود و دیگر به وسیله تناسخ به زندگی برنگردد؛ اما درعوض به قدرتی دست پیدا می‌کند که به او اجازه سفر در زمان را می‌دهد و می‌تواند به دو بازه زمانی بریگانتیا در دوران حکمرانی سلت‌ها و قرون وسطی سفر و با تهدیدهای مختلف مبارزه کند. بازی The Waylanders در سال ۲۰۱۸ توسط کیک‌استارتر توانست بودجه لازم خود را به‌دست آورد. حال در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده، به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2019، تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده‌ است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نکته مهم و امیدوارکننده بازی The Waylanders تیم سازنده آن است. استودیوی Gato Salvaje برای روایت بازی خود از امیلی گریس‌بوک، یکی از اعضای استودیوی تل تیل گیمز دعوت به همکاری کرده است. در کنار امیلی، کریس اولون، به‌عنوان نویسنده و اینون زور، برای ساخت موسیقی بازی همکاری می‌کنند؛ کسی که موسیقی‌‌های آثار بزرگی چون نسخه سوم و چهارم فال اوت و Dragon Age: Origins را در کارنامه خود دارد.

مبارزات بازی به شکل هم‌زمان دنبال می‌شوند ولی اجازه متوقف کردن نبردها برای اجرای تاکتیک‌های مختلف هم وجود دارد. قابلیت سفر در زمان هم تنوع خوبی به بازی می‌دهد و از آنجایی که تنها شخصیت اصلی این قابلیت را دارد، بازیکن می‌تواند با دو گروه متفاوت از همراهان در دو بازه زمانی به بازی بپردازد. در بازی ۶ حالت پایه و سی حالت پیشرفته وجود دارد که گیمر می‌تواند باتوجه به آنها سبک بازی خود را تغییر دهد. اگر از طرفداران بازی‌هایی چون Dragon Age: Origins و نسخه‌های اولیه Mass Effect باشید، از این بازی نیز لذت خواهید برد.

بازی The Waylanders قرار است در تاریخ نا‌معلومی در سال ۲۰۲۰ برای دارندگان پی سی روانه بازار شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده