// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر گیم‌ پلی Luigi's Mansion 3 مکانیزم‌های شکار روح و محیط‌ها را نشان می‌دهد [گیمزکام 2019]

در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ و پنل‌های مخصوص نینتندو، تریلر ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Luigi's Mansion 3 منتشر شده است که سیستم کوآپ و مکانیزم‌های بازی را نمایش می‌دهد.

بازی Luigi's Mansion 3 در تاریخ هشت مهر ماه (۳۰ اکتبر) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. با اینکه تابه‌حال اطلاعات مختلفی از این بازی منتشر شده است، اما در جریان گیمزکام ۲۰۱۹، نینتندو گیم‌پلی کامل و مفصلی را از Luigi's Mansion 3 به‌تصویر کشید.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در جریان تریلر ۳۰ دقیقه‌ای منتشر شده از بازی Luigi's Mansion 3 شاهد اتمسفر و جهان بازی هستیم. لوئیجی به‌واسطه جاروبرقی خود می‌تواند دشمنان یا موانع خود را بلعیده و سکه‌ها را جمع‌آوری کند. وظیفه‌ی او این است که ماریو را نجات دهد. بخشی از تریلر گیم‌پلی که جذابیت بالایی دارد، نمایش نحوه کارکرد حالت مشارکتی (کوآپ) Luigi's Mansio 3 است. در واقع در جریان حالت کوآپ، می‌توانید دوست خود را دعوت کنید تا در نقش گوئیجی قرار بگیرد و درکنار یکدیگر، پازل‌های بازی را حل کنید و داستان را پیش ببرید.

کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر ۳۰ دقیقه‌ای بازی Luigi's Mansion 3 را تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده