// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر گیم‌پلی Zelda: Link's Awakening جهان و دشمنان بازی را نشان می‌دهد [گیمزکام 2019]

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، تریلر ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening منتشر شده است که مکانیزم‌ها و جهان بازی را نشان می‌دهد.

بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۹ دانست که یک بازسازی برای نسخه گیم بوی این بازی به‌حساب می‌آید که در سال ۱۹۹۳ عرضه شده بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، نینتندو در نمایشگاه گیمزکام 2019 پنل‌های مختلفی با محوریت بازی‌های نینتندو سوییچ برگزار کرده است که در جریان یکی از آن‌ها، عوامل تیم سازنده بازی مشغول تجربه‌ی The Legend of Zelda: Link's Awakening شده‌اند. ازاین‌رو یک تریلر ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر شده است. در تریلر منتشر شده به‌خوبی شاهد بعضی از مناطق داخل بازی و دشمنان لینک هستیم.

یکی دیگر از موارد جالب تریلر گیم‌پلی The Legend of Zelda: Link's Awakening، مربوط به مکانیزم‌های Chamber Dungeons می‌شود؛ سیاه‌چال‌هایی که کاربر می‌تواند آن‌ها را شخصی‌سازی کرده و در انتها تجربه کند. همچنین در بخش دیگری از این ویدیو، شاهد یک مینی باس هستیم که ظاهری بامزه دارد. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening را تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening در تاریخ ۲۹ شهریور ماه عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده