// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

تریلرهای Dragon Ball Z: Kakarot نبرد Cell و Raditz را نشان می‌دهد [گیمزکام 2019]

در جریان دو تریلر منتشر شده از بازی Dragon Ball Z: Kakarot در گیمزکام 2019، شاهد مبارزه‌هایی از آرک Cell Saga و Saiyan هستیم.

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ و لایو استریم IGN، شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی Dragon Ball Z: Kakarot، دو تریلر گیم‌پلی را از این بازی منتشر کرده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در اولین تریلر منتشر شده، شاهد کاراکتر گوهان هستیم که در طول انجام مأموریت‌های مختلف، دشمنان خود را از بین می‌برد. همچنین بخش داستانی استفاده شده برای این تریلر، مربوط‌به آرک داستانی Cell Saga می‌شود؛ ازاین‌رو بخشی از این ویدیو به‌نبرد گوهان با Cell اختصاص داده شده است.

این در حالی است که در دومین تریلر، شاهد نبردهای گوکو با دشمنان خود هستیم. همچنین قسمت‌های درنظر گرفته شده برای این تریلر هم مربوط‌به آرک داستانی Saiyan می‌شود. به‌عبارتی در تریلر منتشر شده از نبردهای گوکو، شاهد نبرد هیجان‌انگیز گوکو با Raditz هستیم. Dragon Ball Z: Kakarot یک بازی اکشن نقش آفرینی است که باندای نامکو وظیفه توسعه آن را هم برعهده دارد و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰، برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلرهای گیم‌پلی منتشر شده از Dragon Ball Z: kakarot را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده