// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر گیم‌ پلی Astral Chain با محوریت باس فایت‌ها و مکانیزم‌های بازی منتشر شد [گیمزکام 2019]

در جریان یک پنل از نینتندو برای بازی Astral Chain در گیمزکام ۲۰۱۹، ویدیو گیم‌ پلی جدیدی از این بازی به‌نمایش در آمد.

تنها ۹ روز دیگر به عرضه بازی Astral Chain، جدیدترین ساخته پلاتینیوم گیمز (Platinum Games)، باقی‌مانده است. استرال چین یک بازی اکشن ماجراجویی با المان‌های هک اند اسلش است که شخصیت اصلی در طول مبارزات خود می‌تواند از یک همراه استفاده کند. درواقع همراه شما در بازی لیجن نام دارد و می‌توانید او را احضار کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو در جریان یک پنل در گیمزکام ۲۰۱۹، تریلر جدیدی را از Astral Chain منتشر کرده است. در جریان ویدیو ۳۲ دقیقه‌ای منتشر شده شاهد مکانیزم‌ها و توضیحات تیم سازنده در مورد ساختار بازی هستیم. در نبردها و به‌خصوص باس فایت‌ها، اگر عکس العمل مناسبی در دفع کردن یا جاخالی ضربه هدف مورد نظر داشته باشید، می‌توانید یک فرصت مبارزه‌ای را توسط لیجن خود کسب کنید و آسیب بیشتری را وارد کنید.

همچنین محیط جدیدی به نام Astral Plane هم نمایش داده می‌شود. تاکاهیسا تائورا، کارگردان Astrail Chain، در این پنل اعلام کرد که آن‌ها سعی کرده‌اند به‌واسطه Astral Plane طراحی ساده، اما داستان محوری را ارائه دهند. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از بازی Astral Chain را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی Astral Chain در تاریخ هشت شهریور ماه (۳۰ آگوست) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

تماشا از یوتیوب


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده