نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۵

تصاویر جدید Cyberpunk 2077 نگاهی به گوشه کنار دنیای این بازی دارد [گیمزکام 2019]

به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2019، استودیوی CD Projekt Red تصاویر جدیدی از محیط بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 منتشر کرده است. 

از دیشب به‌طور رسمی نمایشگاه گیمزکام 2019 در شهر کلن آلمان شروع شد. در این رویداد که جزو بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت‌ بازی‌های ویدیویی نیز است، اخبار و تریلرهای زیادی از بازی‌هایی موردانتظاری که قرار است طی ماه‌های آینده عرضه شوند، منتشر شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که در کنفرانس گوگل مشخص شد که جدیدترین اثر استودیوی CD Projekt Red یعنی بازی Cyberpunk 2077 قرار است برای پلتفرم استریم گوگل یعنی استیدیا نیز روانه بازار شود.

حال به مناسبت نمایشگاه گیمزکام، سی دی پراجکت در حساب توییتر خود تصاویر جدیدی از بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 را منتشر کرده است. البته تعدادی از این تصاویر را در دموی بازی که قبلا منتشر شده بود، دیده بودیم. در تصاویر جدید شاهد شهر نایت سیتی، مکالمه‌هایی که شخصیت‌های بازی انجام می‌دهند و همین‌طور ماشین‌هایی را که در بازی وجود دارد را نشان می‌دهند.

بازی Cyberpunk 2077

تب و تاب و انتظار بازی سایبرپانک 2077 به حدی بین اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی بالا گرفته که ماه گذشته خبری مبنی‌بر ساخت و انتشار بازی رومیزی آن تحت عنوان Cyberpunk - Afterlife توسط استودیوی CMON اعلام شد. بازی سایبرپانک 2077 قرار است در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) برای ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4 و گوگل استیدیا عرضه شود.

ضمن مشاهده تصاویر تازه منتشر شده از بازی، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید که آیا بازی سایبرپانک 2077 می‌تواند انتظارات گیمرها را برآورده کند یا با شکست روبه‌رو خواهد شد؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده