// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

دانلود مراسم افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام 2019

ساعاتی قبل کنفرانس مطبوعاتیِ شب افتتاحیه‌ی نمایشگاه گیمزکام امسال به تهیه‌کنندگی و اجرای جف کیلی و طی مدت‌زمانی ۲ ساعته برگزار شد. زومجی نیز ویدیوی کامل آن را با کیفیت‌های مختلف آماده‌ی دانلود کرده است.

گیمزکام 2019 با اینکه تازه طی ساعات آتی به‌صورت رسمی شروع می‌شود، از همین حالا تبدیل به یکی از خاص‌ترین دوره‌های گیمزکام شده است. به این خاطر که رویداد سالانه‌ی مورد بحث که در کشور آلمان برگزار می‌شود، هرگز تا پیش از امسال به خودی خود کنفرانس مطبوعاتی مشخصی نداشت و صرفا شرکت‌ها و برندهای شناخته‌شده با محتواهای تبلیغاتی‌شان و در فرم‌های مختلف قدم به آن می‌گذاشتند. اما امسال هیئت برگزارکننده‌ی گیمزکام از جف کیلی و تیم‌های مختلف دعوت به محتواسازی برای این رویداد کرد. نتیجه هم شد پدید آمدن قسمت‌هایی ویژه از Nintendo Switch - Indie World و Inside Xbox و حتی Google Stadia Connect که پس از پخش شدن آن‌ها، نوبت به برگزاری ONL رسید؛ مراسم شب افتتاحیه‌ی گیمزکام را می‌گویم که بازی‌هایی متفاوتی همچون Gears 5 و Need for Speed Heat در آن حضور داشتند و طی سی‌دقیقه‌ی پایانی آن نیز هیدئو کوجیما، مدیر تبلیغات استودیوی کوجیما پروداکشنز و خود جف کیلی، به نمایش دو کات‌سین تقریبا ۳ دقیقه‌ای و جذاب و یک ویدیوی گیم‌پلی ۶ دقیقه‌ای از Death Stranding پرداختند.

در هر حالت مراسم مورد بحث از تریلرهای دوست‌داشتنی ۲۵ بازی و گفت‌وگوی مجری با سازندگان اصلی آن‌ها تشکیل شده بود. پس اگر می‌خواهید نیازی به تماشای جداگانه‌ی تریلرها نداشته باشید یا حتی کوچک‌ترین اطلاعات مهم بیان‌شده از سوی بازی‌سازانی همچون کوجیما در این مراسم را از دست ندهید، بهترین راه چیزی نیست جز همین که به دانلود ویدیوی کامل ONL با کیفیت مد نظر خود بپردازید.

Gamescom 2019 ONL

دانلود با رزولوشن 480P | دانلود با رزولوشن 720P | دانلود با رزولوشن 1080P


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده