نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۳

بازی خلبانی DCL: The Game با انتشار تریلری معرفی شد [گیمزکام 2019]

در افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، استودیوی THQ Nordic به همراه کلایمکس، بازی جدیدی با محوریت پرواز با Drone را معرفی کردند. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

با شروع نمایشگاه گیمزکام 2019، طرفداران بازی‌های ویدیویی روزهای هیجان‌انگیزی را سپری می‌کنند. استودیوی THQ Nordic به‌عنوان ناشر با همراهی کلایمکس وظیفه ساخت و انتشار بازی جدیدی را بر عهده دارند. اثری تازه که برای طرفداران پرواز تدارک دیده‌ شده است؛ اما این بار پرواز نه با هواپیما بلکه با Drone (پهباد). بازی DCL: The Game قرار است در تاریخ ۱۱ آذر (دوم دسامبر) برای کنسول‌ها و همچنین پی سی روانه بازار شود.

در توضیحات بازی آمده است که DCL: The Game قرار است حس‌وحال پرواز را این بار با وسیله‌ای جدید به شما القا کند. این بازی به‌عنوان بازی رسمی مسابقات لیگ قهرمانی پهبادها عرضه می‌شود.

آنجلو فلچ، خلبان پهبادها در رابطه با بازی DCL: The Game می‌گوید:

بازی DCL یک تمرین عالی در زمینه یکی از سخت‌ترین مسابقات جهان است. در صورتی که زمان کافی برای بیرون رفتن و تجربه خلبانی واقعی را نداشته باشم، ساعت‌ها این اثر را تجربه و بازی خواهم کرد.

علاوه بر فلچ، الکس کمپل نیز نظری مشابه دارد و ادعا می‌کند بازی DCL حس کاملا مشابه یک مسابقه Drone واقعی را به مخاطب خود القا می‌کند.

در بازی حدود ۳۰ مکان برای مسابقه شبیه‌سازی شده است که هرکدام از آن‌ها چالش‌های مخصوص خود را دارند. شما می‌توانید به‌صورت آنلاین نیز با دوستان خود به رقابت بپردازید. مکانیزم بازی DCL طوری طراحی شده است که می‌تواند هر گیمری با هر سلیقه و مهارتی را سرگرم کند؛ به‌طوریکه هم افراد می‌توانند یک تجربه سرگرم‌کننده‌ای داشته باشند و هم می‌توانند خود را به چالش کشیده و حس یک مسابقه واقعی را دریافت کنند.

بازی چهار حالت مختلف دارد:

  • حالت آرکید (Arcade) که باتوجه‌به اینکه کنترل Drone به‌صورت خودکار انجام می‌شود، برای افراد تازه‌کار مناسب است.
  • حالت جی پی اس (GPS) که با ارایه دوربین اساندارد Drone، حس خاصی را به گیمرها القا می‌کند.
  • حالت آکرو (Acro) که برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند خود را به چالش کشده و کنترل کامل Drone را به دست خود بگیرند.
  • حالت آخر هم انگل (Angle) نام دارد که به‌علت ثابت بودن و پایداری Drone، در اکثر مسابقات راحت و اولیه موجود است.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده