// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۲

بازی Little Nightmares II با پخش یک تریلر معرفی شد [گیمزکام 2019]

در مراسم افتتاحیه‌ی نمایشگاه گیمزکام 2019 به تهیه‌کنندگی و اجرای جف کیلی، سازندگان بازی Little Nightmares با یک تریلر جذاب از دنباله‌ی مستقیم آن رونمایی کردند.

بدون شک باید پذیرفت یکی از اتمسفریک‌ترین و تاثیرگذارترین بازی‌های نه‌چندان بزرگ چند سال اخیر که خود را در رتبه‌ای نزدیک به بزرگانی همچون Limbo و Inside قرار می‌دهد، چیزی نیست Little Nightmares که روایتی خوفناک از زندگانی کودکانی گیرافتاده در جهانی کوچک و در عین حال عظیم را به مخاطب خود ارائه می‌کرد. گیم‌پلی پلتفرمر این بازی بدون شک جزو نقاط قوت آن بود و در ترکیب با پازل‌های فکری و سرعتی حساب‌شده‌ی آن کاری می‌کرد که اکثر بازیکنان راهی به جز غرق شدن در کابوس‌های کوچک اما ترسناک اثر مورد بحث نداشته باشند. با همه‌ی این‌ها به نظر می‌رسد که استودیوی سازنده می‌خواهد در قسمت دوم این مجموعه، سراغ رویاهایی ترسناک‌تر و هیولاهایی بزرگ‌تر برود تا داستان دختری با روپوش زردرنگ را در فرمی عجیب‌تر از قبل دنبال کند؛ چون حداقل تریلر بازی که تا این لحظه تبدیل به یکی از تریلرهای عالی افتتاحیه‌ی گیمزکام 2019 شده است.

دانلود از آپارات

تا این لحظه هنوز اطلاعات خاصی از بازی Little Nightmares 2 منتشر نشده است اما طرفداران می‌دانند که پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی پلتفرم‌های مقصد اثر مورد بحث به شمار می‌روند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده